Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan 1.9 TDI 1997 AFN WEBASTO D5WS
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Wtyczki od pieca są w okolicy pieca pod autem przy progu.
Witaj Andrew, niestety po wciśnięciu farelki diagnozy dalej nie udało mi się zrobić, sprawdziłem pompkę płynu pod maską i nie działa, nie wiem dlaczego po próbie diagnozy i odłączeniu pompki dogrzewanie zaczęło działać. Nie włączam go osobno z zegarka żeby się nie przegrzało narazie będę używał tylko na odpalonym silniku. Przypuszczam że w tych pompkach zużywają się szczotki, jutro zamawiam używkę a mojej zrobię sekcję Smile aha próbowałem zrobić diag VCDS-em na kanale 18 , 7D, i jeszcze dwóch innych nie pamiętam adresów, i pytanko czy w moim roczniku wogule się da zrobić diag?
bylo wiele razy ze przedlifty nie maja diagnizy z poziomu vag coma a polify maja.

Pompka nie moze miec duzych oporow w silniczku bo wtedy silniczek zamiast pobierac okolo 1 mapera pradu bedzie pobieral wiecej a przy okolo 3 amperach elektornika wykryje przeciazenie i odetnie ją.
no tak tylko moja alhambra jest po liftowa ale 2000r czyli początek liftowania chyba, dlatego zapytałem
Nie jest to ważne. Polift to polift i wszystko z tym związane. Rocznik nie jest ważny bo i tak się nie liczy rok produkcji a rok konstrukcji. Czyli kiedy projektowany.
Czyli diagnozę powinno dać się zrobić. Zamówiłem tak czy inaczej pompkę do obiegu a z diagnostyką powalczę na weekend i napiszę co było powodem jej braku. Jeżeli oczywiście podołam problemowi...
Rozumię że oczywiscie sprawdziłeś, że masz zasilanie na kostce 8-pin do piecyka, pin nr 1 /+12V/ ?
Sygnał sterujacy z zegarka +12 V dochodzi do pinu nr 6, a na pinie nr 7 masz D+ alternatora w czasie pracy silnika, po zwartym czujniku na podszybiu?
Dziś sprawdziłem i tak:
zasilanie i masa jest, sterowanie z zegarka koło lusterka jest. Po podaniu napięcia pompka paliwa działa, pompka płynu też, oraz zawór w podszybiu.
Jednak po załączeniu pieca zegarkiem nie ma żadnej reakcji. Jaka jest możliwość diagnozy ??
Podpinasz interfejs w OBD i diagnozujesz moduł 18, przy włączonym silniku lub po wysterowaniu z zegarka. Czytasz błędy i tu je podajesz. Jesli nie masz dalej połączenia z piecem to musisz bardzo dokładnie obejzeć i sprawdzić wszystkie kabelki dochadzące do wtyczek i gniazd przy piecu.
Dlugo już sie w to bawisz, jak byś przyjechał to byśmy ci to migiem zrobili, tylko ze masz daleko.
Janusz z rozpędu napisał dla kolegi wyżej z poliftem.
Kolega pawcio ma afn'a wiec nie podiagnozuje sobie d3wz.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie