W wakacje widziałem w Niemczech sporo Sharanów/Alhambra do kupa podobna cena wyposażenie itp. To co było na aukcji a to co było w rzeczywistości bardzo bardzo od siebie odbiegała.
To jest ogłoszenie prywatnego sprzedawcy nie aukcja.Jutro jadę go oglądać
to daj znać czy warty ceny
Samochód jest w bardzo dobrym stanie z książką serwisową.Miałem zamiar go wziąść ale za długo sie zastanawiałem i okazja przeszła koło nosa
Ja jakbym był juz na miejscu i faktycznie był w takim stanie jak mówisz to bym go brał bez zastanowienia za taki pieniądz,tym bardziej ze pojechałeś z kasa po niego
Ja swojego kupilem miesiac temu tego pojechałem zobaczyć z ciekawości akurat miałem po drodze z pracy
Cena była faktycznie dobra
ale powiem wam szczerze że zastanawiając się nie kupiłbym Sharana w wersji II produkowanych po 2000 roku przecież są bardziej awaryjne niż pierwsze wersje
ja teraz będę szukał takiego 99 r z pełnym wyposażeniem
. Zastanawiam się tylko czy ten rocznik wychodził z nawigacją ??
a kto ci takich dziwnych rzeczy naopowiadał że co Sharan w wersji MK2 bardziej awaryjn niestety to MKI pierwsze 2 roczniki wiodły prym awarji potem już było tylko lepiej został poprawiony układ maglownicy i inne pierdoły.
Główna różnica w nowszych to silniki PD czytaj Pumpe Duse które jak nie zalewasz je ścierwem jeżdżą znakomicie (oczywiście pomijam 2.0 TDI do 2007 bo to inna bajka), także w MK2 układ klimy jest lepszy i poprawiny no niestety dogrzewacze różnie bywa.
Fakt w Pompie rotacyjnej VP czyli MK1 Sharan można zalać praktycznie wszystko i tu problemu nie będzie.
Silnik PD gdyby nie normy ekologi EURO pewnie by tłukli do tej pory bo był udanym klekotem i mało awaryjnym,a zobacz dopiero jako ostatni koncern VAG wprowadził CR niestety przez normy.
Co do okazji na AutoScut czy Mobile.de pamiętajcie że już Niemcy kręcą liczniki.
Druga sprawa co niemcy śą tacy łupi żeby okazje sprzedawać
Jakaś dziwna zależność auto z takim samym przebiegiem pewnym w Niemczech droższe niż w Polsce ,zapomniałem że auta jadąc do polski jadą tyłem i liczniki im sie cofają.
Jeśli chcesz kupić auto u naszych sąsiadów to kup przez Niemca, Niemiec Niemcowi auta z cofniętym licznikiem nie sprzeda , będzie sie bał sankcji prawnych.
Niestety AutScout i Mobile to najczęściej nie są auta z pierwszej ręki no chyba że się ogłasza dealer.
Są dwa duże portale niemieckie gdzie handlarze zaopatrują się w auta z pierwszej ręki najczęściej samochody po leasingowe, z banków lub w rozliczeniu. Ptem te samochody pojawiają się na Autoscout czy mobile de niekoniecznie z tymi samymi przebiegami.
No wiesz głupoty nie głupoty ale uwierz mi że mam znajomych którzy jeździli MKI a później przesiedli się na MKII bo nowsze i lepsze, a tu okazało się że jednak nie lepsze
jakoś plastików i wykonania są znacznie gorsze, fakt ładniej wyglądają ale trzeszczą i szybciej pękają. co do silników silniki 1,9 TDI z wersji MKI czy 90 czy 110 koni są nie do zajechania oczywiście jak się o nie dba oczywiście nowe silniki też ale dbanie o nie znacznie droższe
spalanie co prawda na podobnym poziomie ale jak mówisz jakość paliwa ważna a na polskich stacjach to sam wiesz jak jest
jak możesz pochwal się jakie to portale
znaczy adresy podaj