Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ogrzewanie przedniej szyby - niesprawny fragment
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Szyba do wymiany. W srodku w niej sa przerwy i nie do naprawienia to jest.
No tego się obawiałem, dzięki za szybką odpowiedź
(29-10-2012 20:39)wesol napisał(a): [ -> ]Przy lusterku ugory masz tylko jedno podlaczenie od podgrzewania szyby. Na dole masz dwa podpiecia( dwa kable) gdyz szyba jest podzielona na dwie polowy. Jesli ci nie grzeje tylko niewielka czesc jednej z połówek to nic z tym nie zrobisz. Albo wymiana szyby albo olewasz to i smigasz dalej. To jest wymysl forda ta podgrzewana szyba przednia i niestety dosc awaryjne to jest.

u mnie niestety nie działa strona od kierowcy. jak sie dostać do tych dolnych przewodów?

pozdr,
minik
Przy trojkatnych sxybkach
Jak zdejmiesz wycieraczki i plastik (podszybie ) oraz przegrodę (ta co zdejmujesz do zmiany filtra kabinowego ) to tam widać kable
Witam. Czy nitki grzewcze przedniej szyby są zatopione w jej środku? Czy mogę śmiało skrobać naklejkę rejestracyjną bez obaw jej uszkodzenia?

Pozdrawiam
Tak w środku. Szkła.
Ile czasu trzeba żeby mróz popuścił z szyby?
ja jak włącze grzanie szyby to bardzo długo trzeba czekać , słychać jak przekaźnik zaskakuje, światło w aucie delikatnie przygasa, ale to i tak lipa.
Przy oszronieniu 3-4 minuty przy grubszej warstwie 5-6
Tak tyle mniej więcej gdzieś zazwyczaj bywa. Duży wpływ ma tu stan instalacji, alternator itp. dla porównania tak na szybkiego z wyliczeń powiedzmy mierząc miernikiem napięcie na przyłączach szyby mamy delikatny spadek powiedzmy do 11-11.5 V ( i tyle zapewne będzie unas) dzielimy przez oporność grzałki a wynosi ona około 0.3 ohma to wychodzi coś koło 36-40 amper to nam daje mnożąc przez to napięcie coś kolo 400-440 Wat mocy grzewczej. Teraz poprawiając kabelki od altka poczynając po skrzyneczkę bezpiecznikową i sam altek mocniejszy itd niech wyjdzie napięcie na szybie 12.5 V albo i nawet zaszalejmy 13.5V to mamy tak: moc grzewcza 520 Wat i 607wat. Różnice jak widać znaczne. Czyli skoki napięć niby tylko 1 czy 2 volty to spora różnica. To się oczewiscie odbije na tym czasie grzania. Ciort wie czy też te szyby grzane wszystkie mają tą samą oporność. Mógł jeden producent zrobi tak drugi już inaczej itd itd.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie