Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Podłączenie radia JVC KW-R930BT Alhambra 2006 Czy się da ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
(24-11-2019 16:20)kalamb napisał(a): [ -> ]Ale w czym problem? Próbowałeś tak jak napisałem?
Czy te elementy po bokach wtyczki są ruchome czy nie?

teraz nie jestem w stanie tego sprawdzić dam znać potem bo obecnie nie mam auta. Tongue
Niestety kostki (szczególnie czarna) jest jakby "zalana" razem z czarną obudową całej wtyczki (z tą częścią przy której masz klips do odpięcia).
Nie da się więc tego "wyczepić" na dwie osobne kostki
Jeszcze jedno pytanie... czy postępowanie zgodnie z poniższym schematem podłączania mogło by przynieść pozytywny skutek w moim wypadku ??
Nie chodzi mi o „rozpołowienie” całej kostki na dwa elementy tylko czy te boczne „skrzydełka” są ruchome czy nie
(24-11-2019 22:09)kalamb napisał(a): [ -> ]Nie chodzi mi o „rozpołowienie” całej kostki na dwa elementy tylko czy te boczne „skrzydełka” są ruchome czy nie
Nie nic po bokach nie jest ruchome kostka jest twarda Smile jedyne co się rusza to ten tylny zaczep zabezpieczający wtyczkę w gnieździe

zamówiłem przejściówkę podobną do tej ze zdjęcia w powyższym poście. Według opisu aukcji powinna pasować do mojego modelu i rocznika. Obawiam się jedynie czy nie będą w niej jakoś pozamieniane kabelki co w konsekwencji może powodować spalenie radia ? Tongue
Nie powinno, natomiast to co pisałem wcześniej z czarnej części kostki samochodu należy odłączyć kabelek ( prawdopodobnie czerwono brązowy) z pinu nr 5 i na przelotce dołączonej do radia zamienić kabelki czerwony z żółtym w obu kierunkach.
Czy kabel z pinu numer 5 o ktorym wspomniałeś dotyczy Galli ?? , jesli tak to faktycznie bede musiał go wypiąć bo RCD 200 ją posiadało a zakupiony jvc nie. Co do kabelków żóltego i czerwonego to wiedziałem , że chodzi o potrzymanie pamięci , było zresztą nawet w instrukcji napisane że być może trzeba będzie je zamienić.
Rozmawiałem z takim jednym gościem co ma radia i inne do tego pierdoły, mówił że kiedyś sprowadzał takie gotowe przejściówki do grupy Vw ,ale wlasnie tu wspomniał że jakość tego nie była najlepsza i często zdarzały się np zamieniony plus z minusem albo coś przez co osoby paliły sobie nowe odbiorniki , mam jednak nadzieje że u mnie do tego nie dojdzie , pozatym od czegoś jest wkońcu ten 10A bezpiecznik w każdym radiu Xd. Zaryzykowałem zamówiłem i czekam na paczkę. Smile
Nie to nie jest gala. Instalacje fabryczne mają na tym pinie trzeci plus stały dla funkcji Safe i kodowania radia.
Radia niefabryczne tym pinem wysyłają +12 V ( po włączeniu radia do automatycznej anteny bądź wzbudzenia zewnetrznego wzmacniacza).
Dlatego trzeba go odłączyć z instalacji samochodu ponieważ powstaje konflikt napięć, w to miejsce wpina się kabelek zasilania wzmacniacza antenowego poprzez separator.
Gala występuje ma pinie 1

PS. Gdybys miał wątpliwości dzwon numer masz na PW
https://allegro.pl/oferta/zlacze-iso-sea...6565574108

Otrzymałem taką przejściówkę nie sprawdzałem jeszcze czy wszystko pasuje. Trochę zdziwił mnie fakt ,że do czarnej kostki małej kostki podłączone są jedynie żółty stały plus (12v) oraz czarny (masa). wychodzą z niej natomiast jeszcze trzy kable kolejno zasilanie anteny , plus po zapłonie oraz podświetlenie. nie są one jednak wpięte do głównej dużej kostki nigdzie Tongue. Są one zakończone płaskimi konektorami
Tak jak na zdjęciach, które zamieściłeś pod postem.
Czarna masa to pin 8, plus po zapłonie pin 7 ( czyli w drugim rzędzie pod czarnym), podświetlenie pin 6 ( pierwszy rząd obok masy), zasilanie anteny pin 5 a żółty stały to pin 4. To jest standard ISO
Jeśli masz czym „wydłubać” konektor z pinu 4 możesz sobie od razu zamienić tutaj 4 z 7 czyli czerwony plus po stacyjce zamiast żółtego a żółty na pin 7. Albo zrobić to na złączkach wiązki radia. Ta zamiana w VW to norma.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie