22-11-2011, 16:18
22-11-2011, 19:13
logi nieczytelne. Za duzo grup naraz lub niski bieg wbity podczas jazdy. Czy sprawdziles ten wezyk co koledzy w twoim temacie pisali??
23-11-2011, 08:27
Wężyk jeszcze nie sprawdzony.Logi zrobione na trójce.
Z tego co wyczytałem wynika:
003-sprawdzanie przepływomierza-wartość MAFactual musi doganiać wartość MAFspecified
u mnie przy niskich i b.wysokich jest niewłaściwie(za nisko) w środku jest o.k.
008-przepływomierz-czy nie ogranicza osiągów-pozycja 4 musi być większa lub równa pozycji 3-u mnie o.k.
011-sprawdzanie turbiny-wartość MAPactual musi doganiać MAPspecified-u mnie chyba jest ok.
Co wy na to?
Z tego co wyczytałem wynika:
003-sprawdzanie przepływomierza-wartość MAFactual musi doganiać wartość MAFspecified
u mnie przy niskich i b.wysokich jest niewłaściwie(za nisko) w środku jest o.k.
008-przepływomierz-czy nie ogranicza osiągów-pozycja 4 musi być większa lub równa pozycji 3-u mnie o.k.
011-sprawdzanie turbiny-wartość MAPactual musi doganiać MAPspecified-u mnie chyba jest ok.
Co wy na to?
23-11-2011, 19:00
03 to przeplywka i wartosci odczytywane powinny byc wyzsze jak te sugerowane przez ECM. 08 to dawka wtryskiwanego paliwa. 11 to cisnienie doladowania- musi sie pokrywac z tym co chce ecm. Jesli cos nie teges to znak ze nie ma wysterowania turbiny i albo sie zacina cos w turbinie albo uklad podcisnieniowy. Oczewiscie cisnienie na jalowym jest nizsze bo turbo wtedy jeszcze nie ma sily pompowac.