Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Przycisk Auto Hold.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Posiadam u siebie (jak to w sharanach) elektryczny "ręczny", ale nie mam przycisku AUTO HOLD.

Czy ten przycisk był montowany tylko przy skrzyniach automatycznych, czy może ktoś posiada go w aucie ze skrzynia manualną?

Zastanawiam się, gdybym dołożył ten przycisk u siebie, to spełniałby swoją funkcje?
Witam

mam manualna i dokładałem,
fajny bajer za 30 zł, nie podejrzewam że są sterowniki bez obsługi tego, trzeba zakodować.

Pozdrawiam
Zapodasz tego manuala, czy mam sobie poszukać? Smile

Źle doczytałem, manualną. To zakupie ten włącznik, dzięki za info.

Gdzie koduje?
(15-01-2018 22:22)szczyku napisał(a): [ -> ]Zapodasz tego manuala, czy mam sobie poszukać? Smile

Źle doczytałem, manualną. To zakupie ten włącznik, dzięki za info.

Gdzie koduje?

U mojej szwagierki też skrzynia manualna i AUTO HOLD.

Kodowanie pewnie w pompie ABS. Przynajmniej tam kodowałem w Octavii III i Fabii III.

W Skodzie nie każda pompa to potrafi.

Tu masz kodowanie z Sharana i numer pompy:

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 7N0-614-109.clb
Oznaczenie elementu SW: 7N0 614 109 N HW: 7N0 614 109 N
Komponent: J104 C3 450M VD8F 0021
Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: 00000004690547
Kodowanie: 0018967
Kod serwisu: WSC 00020 790 00000
VCID: 387E107C4B538A8111-806C
Dzięki za info, włącznik zamówiony, będę próbował.
Witam i jak udało się doposażyć autko w AUTO HOLD-a,pozdrawiam
Podbije temat . Podeslijcie jakiegoś manuala. Przeglądając inne fora to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp. No chyba że się mylę i tu jest inne rozwiązanie.
(18-06-2018 00:01)rafi.zafi napisał(a): [ -> ]to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp.
Patrząc na schemat to wygląda, że trzeba doprowadzić zasilanie do przycisku auto hold z bezpiecznika 13 i dwa kabelki wyprowadzić z tego przycisku do sterownika J540 - sterownik elektromechanicznego hamulca postojowego, pod konsolą środkową.

Zasilanie z bezpiecznika 13 przychodzi na wtyczkę T16n pin 11 i 13 a wychodzi z tej samej wtyczki pinami 12 i 14.
Z pinu 12 idzie do T30p na pin 7
Z pinu 14 idzie do T30p na pin 4

Podsumowując to trzeba by ciągnąć trzy kabelki.

Nie wiem gdzie szukać sterownika J540 pod deską .
Witam

cała sprawa to zamiana przycisku (przepięcie wtyczki) + w kodowaniu zaznaczenie jednego chckboxa (down hill czy coś takiego bo to ma 2 wersje nazwy i pewnie w różnych programach ma różne)

to jest prosta sprawa, 5min roboty.


Pozdrawiam
Jak wyżej, zmiana przycisku i kodowanie. Temat załatwiony w 5 minut.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie