Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Prośba o pomoc w zakupie - Olsztyn
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Akurat w sga odradzam. Poza tym zawezasz ilosc silnikow w tym aucie bo albo 1.9 tdi 116 koni albo 2.8 benzyna. Nie istnieje wersja tdi 130 czy 150 konna z tym automatem.
witam,
ja posiadam 2,8 w automacie z przebiegiem raczej realnym 365000.km, realnym bo za dobrze wygląda i się kupy trzyma w porównaniu z tymi trupami które oglądałem przed zakupem co mają po 190.000km. silnik polecam ale....musi pracować nienagannie i kupowanie takiego auta polecam z kimś kto ma zna jeździ(ł). można łatwo na minę nadepnąćSmile
po za tym automat super sprawa, oczywiście przy silniku 2,8 bo innymi w automacie nie jeździłem. posiadam jeszcze 2,8 w manualu i mniej pali niż automat.
przy zakupie automatu tak jak wyżej już koledzy pisali musimy umieć sprawdzić jego zachowanie i liczyć się że jak pierdyknie to już byle "Marian " z kluczem w ręce nie pomoże i koszty dość duże. w przypadku manuala też może kosztować kpl sprzęgło które przeważnie jest do wymiany zaraz po zakupie.
warto jechać z vagiem i jest to czasami dobra karta przetargowa co do ustalenia końcowej ceny bo nie wszystkie błędy tam zapisane są obecnie a mogą być po poprzednich awariach.
Tez trzeba miec rozeznanie ze auto typu sga z rocznikow 2000 do powiedzmy 2002 to w zakupie koszt okolo 10 tys zl. Koszt naprawy jakies sredniej to z tysiac czy dwa. Nie ma sie co ludzic bo sga pozadne trzeba bylo kupowac 9 lat temu a nie jak fura jest prawie pelnoletnia. Napewno manual to tansze czesci.
Pare osob tu chwali automaty owszem ale chyba sporo jest tez przypadkow z problemami z nimi. Najgorsze jest to ze czasi wklada sie w naprawe ze 3 tys i nadal nie jest idealnie.
Raczej od początku zakładałem szukanie 1.9tdi w manualu.

No i właśnie co najważniejsze to zależy mi żeby ktoś obeznany w tych autkach z okolic Olsztyna pomógł mi przy oględzinach.
Jak juz było mówione większość problem9w z automatami nie umiejscowione jest w samej skrzyni a wlasnie poza nią. Wystarczy sfatygowany potencjometr pedału przyspieszenia i juz czuć. Przyczyn moze byc multum
Poza tym były wersje 1.8 T z silnikiem AWC 150KM w automacie tylko na naszym krajowym rynku jak na lekarstwo.
Kiedyś jeździłem z automatem w innym dużym samochodzie ze słabym silnikiem - rozpacz, ból i męka.
Jak pomyślę, że przykładowo w moim Galaxy, który ma właśnie 115KM miałby być automat, to nie widzi mi się to jakoś. Na nasze SGA to myślę, że do automatu to min. 150KM by trzeba. Oczywiście to są subiektywne odczucia.
Niekoniecznie. Jeździłem kilka dni sytuacyjne na sterowniku fabrycznym 115 konnym i kwestia stylu i przyzwyczajenia. Jesli ktoś ma miękką nogę, jezdzi absolutnie przepisowo i uwielbia psj to w zupełności wystarczy :-) trasa turystyczna i ekonomia w jednym ;-) mnie 140 zrobione do serii w zupełności wystarcza
No cóż dzisiaj obejrzałem kilka tzw "igiełek" wszystkie z przebiegiem 200 tys a tak naprawdę jedyny jakiego widziałem z 400tys wyglądał dużo lepiej od tych wszystkich co miały mniej
Koledzy a jak sprawuje się 1.8 w lpg ??? ( W ogłoszeniu wpisane 150KM) bo takie ogłoszenie też znalazłem
Autko już kupione troszkę napraw do zrobienia ale myślę że będę zadowolony. Dziękuję wszystkim za komentarze z opiniami i radami
Stron: 1 2 3
Przekierowanie