Liczba postów: 92
Liczba wątków: 20
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
01-05-2012, 22:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2012, 09:28 przez daneczek76.)
Mam pytanie czy ktoś przerabiał temat wymiany katalizatora gdzie są dwie sondy przed i za katalizatorem , na strumienice w sharanie 1,8t ? chodzi mi o to aby silnik z tego tytułu nie łapał błędów i spokojnie wydalał spaliny i miał lepsze osiągi. emisja spalin to wiadomo nie będzie poprawna.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No jak moze miec lepsze osiagi skoro chcesz mu fundnąć falszywe odczyty- zaklucenia danych z drugiej sondy?? Ponoć zeby nie wywalało bledu w silnikach benzynowych z dwiema sondami wystarczy dac albo zwężke w miejscu kata albo w puszke po kacie wklada sie taki wiatraczek w rurce. Jednak nie zawsze zdaje to egzamin. Dla mnie te wycinania katów to czysta głupota. Ja rozumiem ze kat sie rozpadł ze zostal zabity na maxa i sie go wywala ewentualnie silnik z modzony z 100 koni na 200 czy 250KM i to wymusilo udrożnienie. Moim zdaniem chcesz miec dobrze to wywal kata i jedz do tunera by wykastrował tą lambde programowo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
08-05-2012, 09:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2012, 09:29 przez daneczek76.)
bercik350 piszemy normalnie a nie drukowanymi przestrzegaj netetykiety bo jeszcze raz i owoc.
Co do wywalenia Kata jestem tego samego zdania co Wesol.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.