Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Witam Wszystkich.
Mam nadzieje że działu nie rypłem.
Potzebuje kogoś kto ma sterownik/komputer silnika na chwile na podmianke albo na sprzedaż i jest z woj łódzkiego ewentualnie ze 100km od Tomaszowa Mazowieckiego. Jak to się mówi pilna sprawa a czasu mało...
Jakakolwiek odpowiedź na pewno mi pomoże
I z góry dzięki.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Oczewiscie wiesz ze podmienisz sterownik i auta nie odpalisz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
muszą sie numery zgadzać prawda??
Bo u mnie jakiś idiota przy tym grzebał i niby to mogło rypnąć i szukam możliwe realnego i normalnego wyjścia.
Tzn przeczytaj post o zapłonie z wczoraj jak możesz. Temat stary na forum a mimo to ciągle aktualny dla mnie niestety. Skimir napisał mi wiadomość dla mnie i potomnych, żebym klape w dolocie sprawdził i pompe SAI ale to wszystko jest szczelne i sprawne.
A ja już wydałem kupe kasy i z 6 miesięcy czasu a szarik dalej się ze mną bawi....
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Musi byc zakodowany by immo sie zgadzalo. Inaczej odpali na 3 sekundy i zgasnie. Chyba ze ktos w sterowniku wykona immo off.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Jakaś pomoc, sugestia prosze?
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Sugestia jest taka.. podaj numer obecnego sterownika
Diagnostyka VAG - Potrzebujesz kluczyka/pilota? napisz
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Kolega Wesol podał już rozwiązanie, albo immo off albo dopasowanie przełożonego sterownika silnika, dalsze dywagacje są bezcelowe, na forum jest opisane co i jak. Drugie rozwiązanie, to zamiast jeździć "po papudrakach", jedziesz albo do tunera albo kogoś kto ma oscyloskop i Ci sprawdzi czy ECU jest "trafione". Niestety czasem bez pewnej wiedzy i sprzętu nie da się funkcjonować. A z tą podmianką to uważaj, bo "usadzisz" komuś sterownik i będziesz miał podwójny problem.
Pozdrawiam
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
03-06-2017, 17:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2017, 17:22 przez TomekZ14.)
Tak. Masz racje.
Sterownik znalazłem za 350 wiec nie ma tragedii więc go wymienie.
Problem jest bo dopiero na środe ma być.
Wrzucam numer tego ECU bo może ktoś ma i będzie bliżej niż
350km od Tomaszowa maz. to bym sam sobie odebrał.
022906032p
Aha i jak WESOL pisał wiem, że trzeba immo przełożyć albo ewentualnie wyłączyć całkowicie.
Wczoraj zobaczyłem swoje auto po trzech miesiącach.
Wsiadłem żeby się przejechać. Żaden check engine na pulpicie, nic.
Równiutko pracuje. Myśle super. Pojeździłem godzine na benzynie i na gazie. Było spoko.
Aż nagle po godzinie zaczął szarpać i przerywać i znowu na VAGu wyszło wypadanie zapłonu na 1 2 3 i 4 cylindrze. I obojetnie czy gaz czy benzyna.
Od historyjja...