03-03-2013, 16:31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2013, 16:11 przez tacini.)
Wczoraj zabrałem się za wymianę w.w. czujnika ,sprawdziłem kabelek -wyglądał na nienaruszony,sprawdziłem wtyczkę- jak z fabryki.
I teraz zaczęły się schody, możliwe jest jedynie założenie nasadki na łeb śruby dwunastokątnej,o wciśnięciu grzechotki lub z przedłużką nie ma mowy.
Proszę o instruktaż kolegów którzy mają to doświadczenie za sobą.
03-03-2013, 22:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2013, 22:11 przez wesol.)
pojedyncze nasadki mozna zakupic w sklepach z narzedziami. Taką nasadke ale 12-asto kątną musisz zakupic. Najleoiej dospawac kawalek preta i juz odkrecasz ten czujnik.
Mam tak zrobionych kilka takich roznych kluczy do odkrecania różnosci w autach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
03-03-2013, 22:40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2013, 17:24 przez tacini.)
Nasadka 12-kątna nr.: 8 była za mała,następna na pewno będzie pasowała.
Sześciokątna nasadka idealnie pasuje nr 14 ,musi być krótka 28mm.Pręt z kątem lekko rozwartym-jak na zdjęciu,załamany zaraz za nasadką,nic dłuższego nie wejdzie. Wyjmując czujnik trzeba go podważać,trzyma sie na oringu. Na nowym oring lepiej przesunąć do przodu,bo gdy zostaje na końcu ciężko go wcisnąć.