Ocena wątku:
przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
16-10-2016, 18:49
Post: #21
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Tak ze skrzyni. 5 biegowe tak mialy. Pozniej 6 biegowe tez mialy impulsator na skrzyni i potem juz z absu byla predkosc.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

23-10-2016, 18:56
Post: #22
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Wesol a jak ze skrzynią automat ? Myślałem ostatnio jak jechałem 180 że przydałoby się większe przełożenie.Do 160 tak zap że aż miło,ale zaraz się moc skończyła a mi się spieszyło Angry
23-10-2016, 19:57
Post: #23
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Automaty z zasady maja jeszcze nizsze przelozenia. Nie mowiac juz o ich awaryjnosci i cenie bo chyba oczewiste jest. Oza tym automat tez nie jest 6 biegowy. Moznaby recznie wymuszac w nim zmiane biegu szybciej ale jaki to urok automatu. Wzzelkie katalogi tez zawsze podawaja ze predkosc max na automacie jest nizsza jak manuala. Ma wieksze opory czyli straty automat niz manualny.

Tu z racji iz kolega chce w tdi VP w przedlifcie to tak jak pisalem dluga piatke od golfa ibizy fabi ale bez modyfikacji polosi i zmian w ukladzie sprzeglowym sie nie obejdzie. Poza tym zeby latac 200 km/h trzeba miec mocy gdzies kolo 150 w sga. Mam 202 koni i troche tych niutow i 220km/h osiagam i tu rwnowaza sie sily czyli opor powietrza i moc silnika. Choc obroty tez mam juz wtedy wysokie. Z tym ze pomysl z wyciskaniem sokow z silnika przy obrotach dajmy na to 3500 czy nizszych przy predkosciach jakie chcemy osiagnac wtedy dajmy na to 200km/h to zly pomysl. Uklad korbowy jest mega obciazony wtedy. Panewki sprzeglo nie daj boze dwumas to wszystko jeczy juz. Ja sharanem spoto razy jechalem do pracy 200-220 km/h. Mam filmiki ponagrywane. W wolnej chwili zapodam.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-10-2016, 20:05
Post: #24
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
[quote='wesol' pid='98059' dateline='1477245431']
Automaty z zasady maja jeszcze nizsze przelozenia. Nie mowiac juz o ich awaryjnosci i cenie bo chyba oczewiste jest. Oza tym automat tez nie jest 6 biegowy. Moznaby recznie wymuszac w nim zmiane biegu szybciej ale jaki to urok automatu. Wzzelkie katalogi tez zawsze podawaja ze predkosc max na automacie jest nizsza jak manuala. Ma wieksze opory czyli straty automat niz manualny.

Tak jest ta wiedza w moim posiadaniu.Szedłem tokiem myślenia, skoro w tylnym napędzie jest dyfer który można zmienić na wolniejszy lub szybszy.Może nie zawsze ale można to skoro tu też jest mechanizm różnicowy to może też by go zmienić.Zdawałem sobie sprawę że o ile w automacie pewnie trudniej to w manualu uważałem że to jest możliwe.No ale ja się nie znam.
18-12-2019, 17:41
Post: #25
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
U mnie ten sam problem. Albo zmienie same tryby od 5biegu albo skrzynie z innym przelozeniem. Tez draznia mnie wysokie obroty na autostradzie. Jak opatentuje dam znac.
30-03-2020, 18:43 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2020 18:57 przez xkubzikxpmix.)
Post: #26
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Jak sie niema wiedzy a proboje zablysnac. Kolega pyta o skrzynie a koles mu mowi o jego 200koniach. Zal. Tez szukalem czegos na ten temat ale widze ktos kto nie wke co napisać to pisze glupio zeby pisac. Koles ma rację po co ci 200koni jak pojedziesz 130 i wszystko buczy. Ty tylko przyspieszysz nic wiecej. Przelozenie jest przelozenie. Ja mam w corsie zabawce na 1/4 450km wyplute i tez skrzynia a skrzynia to roznica. Apropo autora postu. Myslalem nad przelozeniem 5 biegu lecz niema dostepu bez rozbierania skrzyni. Sprobuje przelozyc skrzynie z golfa lub z czegos ale problem jest z polosiami bk mechanizm wypada w innym miejscu. Daj na pw to powiem ci jak to zgram jedno z drugim Wink pozdro
30-03-2020, 20:04
Post: #27
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Kolego widzę że jakieś wycieczki w moją stronę wykonujesz. To nie jest dobry pomysł.
Skoro taki cwany jesteś to raczej powinieneś w afn szukać bardziej w stronę skrzyń fordowskich. Najszybciej to przełożyć cały zestaw z polifta sga właśnie np od auy. Raz że masz te 6 biegów to bierzesz z półosiami i podporą i wszystko pasi. A wierz mi że przełożenia w takim auy są bardzo podobne jak w golfie 4. Sga poliftowe mają dość długie skrzynie.
Jakbyś troszkę poczytał nasze forum to też wyczytasz że skrzynie w sga przefliftowych też dość często ulegały awariom. Nadal są ze tak powiem w cenie.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Podwieszenie silnika - wyjęcie skrzyni sharan_maksa 3 2,184 02-01-2019 08:29
Ostatni post: sharan_maksa
  przerobka klimy zyga 2 1,947 27-04-2015 18:58
Ostatni post: zyga

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name