Ocena wątku:
Sprawna klima nie chłodzi
04-06-2016, 22:42
Post: #1
Sprawna klima nie chłodzi
Climatronic w 100% sprawny. Sprężarka zaskakuje (nowa), gaz full, ciśnienia w porządku, komputer nie pokazuje błędów. Problem w tym, że nie chłodzi. Czasami zaskoczy i zacznie chłodzić, ale jak zmienię mu temperaturę, to potrafi znów przestać chłodzić, pomimo tego że nadal pracuje dobrze w 100%. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu znów potrafi nie działać.
Nie znam się, dlatego zwracam się z tym do Was fachowcy! Podejrzewam, że jest jakieś urządzenie coś w rodzaju przepustnicy, która steruje temperaturą i wydaje mi się, że ono może być przyblokowane mechanicznie, a komputer tego nie widzi. Jeśli mam rację, to gdzie tego szukać i czy jest to naprawialne?
Reklama

05-06-2016, 13:11
Post: #2
RE: Sprawna klima nie chłodzi
Zawór rozprężny przy grodzi. Po napełnieniu gazem powinno być widać na manometrach maszyny skoki ciśnienia. Jak nie, to się zacią i do wymiany jest.
06-06-2016, 22:18
Post: #3
RE: Sprawna klima nie chłodzi
Musisz pojechać do klimiarza, żeby ci podłączył maszynę i sprawdził ciśnienia podczas pracy klimy. Jak znam życie to Dmusek ma rację.



Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
06-06-2016, 23:53
Post: #4
RE: Sprawna klima nie chłodzi
Warunkiem gwarancji sprężarki jest wymiana owego zaworu na nowy, więc wykluczam tę ewentualność. Jakieś inne pomysły?
07-06-2016, 09:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-2016 09:33 przez tolus24.)
Post: #5
RE: Sprawna klima nie chłodzi
Witam.