Ocena wątku:
auy
27-05-2016, 09:46
Post: #11
RE: auy
To wszystko ma jakis logiczny sęs. Ostatnio w pasacie afn gostek twierdził że mu dymi, nie równo ciągnie i mu poddymia na czarno przy pełnym obciążeniu. Turbo sobie jak to mówił wypucował czyli zrobił geometrię. Geometria mu chodziła ładnie, gruszke wciągało itp. Natomiast po sprawdzeniu wirnika luzów nie miał ALE !!!!! Wirnik się lekko przycinał i nie robił pełnego płynnego obrotu. Na pewno przy wyciąganiu ją przykosił. Wymieniłem turbo i passacik ciągnie aż miło, bez przycinek i bez dymu.
W moim natomiast jak rano odpalam to pusci tez czarnego dyma. mam podejrzenia że to też wina turbo.
Jesli chodzi te regeneracje turbo to mam pytanie. Czy jakas firma w Polsce robi to bez bez gruszki klienta??
Ja ostatnio bendąc w Polsce miałe turbo do regeneracji i dałem BEZ ZAWORU . Bardzo byłem ciekaw co dostanę przy odbiorze turbo!! Bedzie bez gruszki ??? jak myslisz?????? Heheheh Q...a Dali gruszkę w gratisie niby a jak bende przy okazji to im oddam jakąs inną hehehe. Tutaj nowe turbo kosztuje bebechy i ludzie zakładają regenerowane i każde auto to muł jak nic. Kantują jak tylko sie da. Chyba trzeba samemu sobie robic i tyle. kupic ten karkas jak mówisz i po sprawie. To tak krótko ale same fakty. Nara.
Reklama

27-05-2016, 11:28
Post: #12
RE: auy
Nie wiem czy poranny czarny dymek ma powiązanie z turbiną, ja też tak mam, mi delikatnie przydymia na siwo/czarno przy każdym odpalaniu, nie ważne czy zimny czy ciepły, zawsze coś z rury wywali. Podczas jazdy nie dymi.
27-05-2016, 22:03
Post: #13
RE: auy
Pieron wie. Dziś nie miałem czasu nic przy turbo zrobić. Walczyłem z lakierowaniem i jakoś brakło czasu.Sad
27-05-2016, 22:47
Post: #14
RE: auy
Ja tam nie wiem jak u mnie sprawa z turbo, a konkretniej z wirnikiem, ale złapałem już x3 notlaufa przez rok i chcę wywalić na stół i przeczyścić żaluzję, wiem, że pewnie roboty będzie od chu!@ bo nigdy tego nie robiłem .... ale IC mam suchego. Tak sobie myślę, czy to nie sprawa pompek.
03-06-2016, 13:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2016 14:00 przez Bogos.)
Post: #15
RE: auy
powiedzcie mi panowie jeszcze jedno. Jak to jest z tymi turbami i co ma wpływ na BS 011 że w jednych bije 1200mbar a w nie których tylko 1050mbar jak w moim?????
A i jeszcze jedno. Czy można przekładać sobie gruszki z turba do turba? bez regulacji??
03-06-2016, 15:44
Post: #16
RE: auy
Stan turbiny-łopatek katalizator tez. Głównie turbo. Ale to nie ma znaczenia czy jest 1100 czy 1200 mBar.
Długość się dobiera ustawia osobno dla każdej turbiny.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
08-06-2016, 13:59
Post: #17
RE: auy
Wesoł. Tą sztange skróciłem ,przynajmniej mis się tak wydawało. Po regeneracji te sruby były tak zlane farbą ze hej. Zrobiłem próbe i to cos nic nie dało a auto zrobiło się muł jak nic i kupa czarnego dymu. Nie chciałem sie dalej bawic już z tą gruchą i założyłem ori co była przy tym turbie i jest jak było. Zrobie logi na czasie i zobaczymy czy cos sie zmieniło.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name