Ocena wątku:
vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
14-05-2016, 17:54
Post: #1
vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Witam wszystkich, problem dotyczy vw sharan 2003 r ATM 2.0 benzyna+gaz przeb.225000 a dokładnie nie dochodzi olej do głowicy ciśnienie 3.5 na wolnych obrotach mierzone po wykręceniu czujnika z filtra po mocniejszym naciśnięciu gazu komunikat silnik stop .Proszę o jakieś porady pozdrawiam
Reklama

14-05-2016, 18:02
Post: #2
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
To wina raczej czujnika bo skoro ciśnienie fizycznie jest a komunikat wywala to znaczy ze elektronika źle widzi.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
14-05-2016, 18:17
Post: #3
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
ale kolego słychać szklanki jak stukają tak mi się wydaje ze to one i tak jakby olej niedostawa sie do gory
15-05-2016, 18:16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2016 18:18 przez mamwi.)
Post: #4
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Wszystko się zgadza, a VAG-iem sprawdzałeś błędy silnika? Skoro wywala ci komunikat, to błąd jest. Jakby nie dochodził olej do głowicy to zarżnąłbyś wałki rozrządu szybciutko. Poza tym pewnie szklanki są do wymiany, skoro je słychać.
Chcesz sprawdzić "na wariata" czy dochodzi olej? Zdejmij pokrywę i uruchom silnik. Jak ci obrzyga olejem całą okolicę to olej dochodziBig Grin



Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
15-05-2016, 18:32
Post: #5
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Ja bym nawet wykręcił świece i niech ktoś zakreci rozrusznikiem ze 2-3sekundy i powinno już dużo oliwy być na klawiaturze.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
15-05-2016, 18:52
Post: #6
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
dzięki za podpowiedz wszystko okaże się we wtorek co dokładnie padło
17-05-2016, 16:48
Post: #7
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
no i wszystko jasne uszkodzona panewka winowajca prawdopodobnie pompa oleju rozpatrywałem zakup używanego motoru cena ok 1700 +500 przełożenie ale doszlem do wniosku ze lepiej zrobię remont kapitalny i będę wiedział co mam a mam zamiar pojeździć szarikiem wiec remont
17-05-2016, 20:35
Post: #8
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Witam.

Z doświadczenia, jeżeli nie goni Cię czas i tak jak piszesz chcesz pojeździć trochę tym autem, to lepiej poszukaj kompletnego silnika, który nie widział gazu, nawet za granicą i przełóż do niego Swój gaz. Remont kapitalny przy tym silniku, który dodatkowo chodził na gazie i w którym poszły panewki, pochłonie Cię majątek, a i tak nie będziesz z niego zadowolony. Poczytaj sobie na forum, nie tylko naszym i zobaczysz jak wiele osób po remoncie kapitalnym zakłada wątki, że "... zrobiłem remont kapitalny i coś mi ..." i tu następuje cała litania. Jeżeli nie zrobisz sobie osobiście i na dobrych częściach to nie będziesz zadowolony. Dzisiaj już się nie praktykuje remontów kapitalnych i mało kto potrafi to dobrze zrobić, nie mówiąc o dobrych szlifierzach, tokarzach itp.

Pozdrawiam
17-05-2016, 21:07 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2016 21:14 przez mamwi.)
Post: #9
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Dokładnie. Zaprowadzisz do mechanika, powsadza ci nie wiadomo co, a potem będziesz klął, że wpakowałeś 4 klocki i samochód jeździ na sznurku. Za 1700 zł nie zrobisz remontu, żebyś się nawet posikał. Ale sam możesz przełożyć silnik, jeśli masz trochę pojęcia o operowaniu kluczami i nieco rozsądku. To tak samo jak z turbiną - lepiej kupić sprawną używkę, jak dawać do regeneracji byle gdzie. Byle jak, byle czym, aby za bramę. Potem ci powiedzą że to twoja wina, bo silnik był "na dotarciu" a ty go zarżnąłeś.



Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
17-05-2016, 23:17
Post: #10
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
remont przeprowadzi mój brat mechanik szlify wykonane zostaną w glogowie w dobre firmie i sprawdzonej remont ok 3300 a z używka to bywa rożnie albo będzie hulał albo nie wielka niewiadoma , na samodzielna wymianę niema po prostu czasu




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  szarik 1.8t lpg AWC nie odpala/brak prądu/zagadki dsierpina 1 284 12-07-2023 19:30
Ostatni post: jasiug23
  ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska werkzeugwagen 10 10,555 02-03-2021 12:10
Ostatni post: piotrek1111
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 639 30-12-2020 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  Sharan 2.0 ADY problem z jednym cylindrem madargostyn 4 1,421 07-10-2020 18:20
Ostatni post: wesol
  VR6 AYL brak mocy, większe spalanie - odma? Patrol 0 995 26-06-2020 14:43
Ostatni post: Patrol
  Problem z wycieraczkami Meg Megan 1 952 29-05-2020 12:19
Ostatni post: kalamb
  ATM - drgania, wypadanie zapłonu, pobór oleju misiek5 3 2,022 02-04-2020 10:18
Ostatni post: kristof370
  niskie cisnienie oleju awc 1.8t Amoath 4 2,611 30-12-2019 22:45
Ostatni post: wesol
  Brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej Domin1981 12 5,313 18-10-2019 23:15
Ostatni post: kalamb
  Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy macino1987 14 5,614 23-04-2019 14:10
Ostatni post: macino1987

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name