Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
T5 Caravelle
|
11-04-2016, 00:05
Post: #1
|
|||
|
|||
T5 Caravelle
Witam ostatnio powiększyła mi się flota o T5 Caravelle 2.0TDI 140KM. Z racji iż był wgrany soft przez jakiegoś pseudo tunnera postanowiłem po raz koleiny odwiedzić CTR Tuning. oto właśnie efekty.
|
|||
Reklama
|
|||
|
11-04-2016, 00:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2016 00:24 przez ULTRA.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: T5 Caravelle
Nie jestem jakimś szpecem, ale przy 2254 obr/min masz max. niuton [393] po czym spada w dół na 2400 i podnosi się na chwile do góry i później w miarę równo spada w dół, nie czujesz jakieś takiej "dziury" w tym zakresie ?? - pytam z ciekawości.
|
|||
11-04-2016, 06:39
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: T5 Caravelle
to drobne niuanse ktorych by nie bylo widac jakby wlaczyl programowe wygladzanie wykresu i same wtedy kreski by byly jak z painta i nikt by nic nie wpowiedzial. A tak moze nawet turbo mialo lekka zadyszke albo cos w tym stylu. Trzeb by widziec logi ale niech mi ktos pokaze suszare ktora idzie tak jak podaje ECM. Raz udalo mi sie taka suszare wyczyscic na tyle dobrze i tak to dopracowac ze odchylka w calym zakresie nie byla wieksza jak 11 mBar. A tak to zawsze sa jakeis overbosty po 50 mBar i tak samo lekkie dołki.
Dobry wykresik. |
|||
11-04-2016, 06:53
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: T5 Caravelle
Żadnej dziury nie odczuwam. Ten soft co poprzednik wgrał był masakra przy 1700-2000 obr jak się mocniej dodało gazu to szarpalo tak jakby po jakiś progach zwalniajacych a powyżej 3200 obr to było takie falowanie czuć dawki były takie ze niby dla dwóch starczyło. Teraz to jest frajda z jazdy polecam CTR tuning.
|
|||
11-04-2016, 07:04
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: T5 Caravelle
Tsitko i tak trzymać. Dlatego zawsze mówię że nie żałować 300 zł więcej a mieć to zrobione profi
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|