Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Alhambra - pisk, stuk i wyciek
|
06-03-2016, 23:45
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
Witam.Widzę,że co niektórzy forumowicze nie rozumieją co pisze kolega Plugawiec-pisze jasno i wyraźnie,że płyn który mu wyciekł jest żółty, przeźroczysty i rzadki-może to być olej ze wspomagania lub płyn z układu chłodzenia-w moim przypadku płyn w układzie chłodzenia mam koloru zielonego-we wspomaganiu i skrzyni biegów mam olej koloru czerwonego natomiast w silniku mam olej koloru czarnego -nic nie muszę lizać-oleju w klimatyzacji nie mam bo mam uszkodzoną sprężarkę klimy-może kolega skimir poliże swoją sprężarkę to będzie przy okazji wiedział jak smakuje olej do klimy-człowiek chce pomóc drugiemu w diagnozie "co cieknie" a tu od razu głupie porównania.
|
|||
Reklama
|
|||
|
07-03-2016, 01:29
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
Z mojego doświadczenia jeśli trzeszczy przy skrętach to najpierw sprawdzamy naciąg paska od wspomagania lub czy się nie zużył. Jeśli cieknie to raczej z maglownicy. Wtedy płyn brudzi wahacz. Tak było u mnie. Ilość płynu sprawdzamy na miarce korka zbiorniczka. Tak na oko nie jesteśmy w stanie określić ile go ubyło.
Uciekający płyn chłodniczy może świadczyć o wielu rzeczach. Dokładnie trzeba zlokalizować wyciek wtedy będzie sprawa jasna. |
|||
07-03-2016, 12:43
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
Witam.
Dziś jadąc de mechanika wstąpiłem po drodze jeszcze do innego. Ten stwierdził że coś z układem jezdnym i wahaczem prawym ale nie miał czasu na naprawę. Dojechałem do mechanika to w układzie wspomagania nie było już żadnego płynu. Mechanik stwierdził że tu jest możliwy problem z pompą wspomagania (bo rok temu w nim regenerował). Dziś będę wiedział co i jak. A co do płynu chłodnicy to nie był prawdopodobnie dobrze odpowietrzony bo w czwartek wymieniałem termostat chłodnicy. Płynu chłodniczy już się ustabilizował |
|||
07-03-2016, 12:58
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
No i wyjaśniło się. Płyn od wspomagania zwykle ucieka przez maglownicę lub oska pompy wspomagania. Stawiam na regenerację maglownicy.
|
|||
08-03-2016, 13:06
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
Dziś niestety wyjaśniło się. Przekładnia miała wyciek.
Regenerowana 600zł + płyn + robocizna (po znajomości) 800zł a u innego mechanika 1000zł. Będzie boleć. TEMAT do ZAMKNIĘCIA. |
|||
08-03-2016, 23:24
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Alhambra - pisk, stuk i wyciek
noto co ci pisałem w pierwszym watku
|
|||
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|