Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Kompletny brak mocy
|
19-10-2015, 22:10
Post: #1
|
|||
|
|||
Kompletny brak mocy
Witam
prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ?Dodam że stało się to nagle tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_236533.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236534.html |
|||
Reklama
|
|||
|
13-11-2015, 16:54
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
A hamulce dobrze działają ? Brudu mogło zassać do vacu ,jak rozebrałem swoją to syfu było że ho ho ,sprężarka i jest czyściutko.Winą była uszczelka we wtyczce w plastykowej rurce.
|
|||
06-12-2015, 21:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2015 21:42 przez bobi1983.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
Możliwe że problem z podciśnieniem. Faktycznie sprawdź pompę. A co do n75 to zawsze warto zregenerować. Ja swój otworzyłem i przesmarowalem. Lepiej reaguje turbina i nie przeładowuje. Jak wyczyścić znajdziesz w Google.
|
|||
10-12-2015, 20:32
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
A może przy wymianie wężyków przez pomyłkę odwrotnie podłączony jest zaworek zwrotny co idzie do n75 {jak sam napisałeś stało się nagle po wymianie}.
|
|||
08-02-2020, 13:25
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
Witam poszukuje pomocy mianowicie
Kompletny brak mocy i błąd 17964 i teraz po kolei Co było w aucie robione Pompki regeneracja Turbo regenerowane N75 i N18 nowy Nowy zaworek utrzymania ciśnienia ten przy vacum pompę Wszystkie podciśnienia nowe I pytanie co może być przyczyną braku mocy Proszę o pomoc brak sił |
|||
08-02-2020, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2020 16:56 przez Stefano.)
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
(19-10-2015 22:10)gigss napisał(a): WitamBłąd wskazuje na przeładowanie turbiny, jeździłeś pewnie na zimnym silniku i zapiekły się kierownice w turbinie. Sprawdź sztangę turbiny, czy jest w górnym położeniu przy zgaszonym silniku i czy po zapaleniu idzie w dól. Krótkim kluczem 14 mm, poruszaj sztangą czy lekko chodzi i czy sama wraca w górne położenie, ma mieć około 2 cm ruchu, wtedy będziesz wiedział co robić. |
|||
08-02-2020, 17:41
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
W moim przypadku turbina a raczej sztanga pracuje prawidłowo turbo sprawdzane przez firmę lecz samochód nie ma mocy i moje pytanie czy pompa vacum może być uszkodzona w taki sposób iż mam hamulce a turbo nie funkcjonuje?
|
|||
09-02-2020, 18:39
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
No ale błąd wskazuje na przeładowanie turbiny, więc kierownice w niej są 'otwarte' na Full, czyli sztanga jest w dolnym położeniu. Musisz wejść pod auto i fizycznie sprawdzić, jak zachowuje się sztanga, bo co będziemy dalej gdybać...
Można też to zrobić na bloku 04, kanał 11 i zobaczyć jak się otwiera i zamyka zaworek N75 i jak wtedy się przestawiają kierownice i jak wyglądają ciśnienia. |
|||
09-02-2020, 20:46
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Kompletny brak mocy
Janusz spojrzał na logi innego kolegi z przed kilku lat. Tu mamy do czynienia z niedoladowaniem. Tyle rzeczy wymienionych że jeśli są one sprawne to zostaje kabloteka. Najlepiej odczytać błędy, pokazywać je i po tym zrobić loga dynamicznego 011. Wtedy wyjdzie co i jak.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|