Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Turbo BTB
|
05-10-2015, 22:22
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
powiem tak jedno jest pewne że moje turbo się konczy i cos trzeba bedzie z tym zrobic. Dlatego tez zastanawiam sie czy wlasnie zmienic turbo na to gtb czy pozostac przy seryjnym. przegladajac allegro to cena "sprawnej używki" i takiego gtb jest prawie ta sama. pompowtryski mam AL-ki, DM juz raz zmieniałem, skrzynie tez oststnio musiałem zmienic bo rozsypała sie moja FUX i mam teraz EHH, mam rowniez w domu lezec polos od pitera ktora czeka na swoja kolej. tak wiec te slabe elementy ma juz troche ogarniete. auto uzywam glownie na trasach ok 400-500km rocznie robie ok 45tys km i jezdze głównie w 5os. dlatego mam dylemat co zrobic z tym turbo.
|
|||
Reklama
|
|||
|
06-10-2015, 06:26
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
No oby to bylo turbo bo pisales ze luzow nie ma zbytnio.
Pompki masz AL w BTB?? Zmieniales i sprawe ogarnial jakis tuner bo nie pamietam czy gdzies o tym pisales?? Moze tu lezy problem?? Podejrzewam ze jakby wyladowalo turbo i pozostale inne rzeczy to raczje bys chcial podciagnac troszke na mocy a tu raczej DM sprawy nie ogarnie. |
|||
06-10-2015, 07:16
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
Pompowtryski zmieniłem w styczniu oryginalne były BE, zrobiłem program i wszystko było ok tylko właśnie od jakiegoś miesiąca auto zaczęło brać olej i z tyłu kopciuszek jak dodaje gazu...
|
|||
06-10-2015, 13:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015 16:34 przez wesol.)
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
Ciekawe czy pompki dobrze dopasowane programowo ale ja bym wpierw wyciągnął pompki i sprawdził oringi bo piszesz ze turbo ma mały luz więc nie sądzę ze winne turbo. Ile KM wyszło i jakie doladowanie masz? Zapodaj jakies logi dyn.
|
|||
06-10-2015, 20:50
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
tez tak chyba zrobie założę może stare pompki na test. jak zakładałem te AL-ki to zakładałem nowe oringi. i zobacze jeszcze tą pompe tandemowa
|
|||
06-10-2015, 20:59
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
Ale te pompki to tak sobie sam zamienieles czy jak?? BE nei sa zamienne z AL bez korekty u tunera a nawet i w takim pryzpadku nie ma tak ze juz musi to wszystko trybic. To ze skopiuje wartosci z pompek do AL to nei znaczy ze bedzie juz wszystko idealnie. Jednakze stawiam raczej na podtarte gniazda w glowicy i opringi z biegiem czasu dostaja po tylku. Czasami jest tak ze pojezdizsz tydzien czy dwa, czasami po 2 miesiacach zaczynaja sie cyrki.
|
|||
06-10-2015, 21:15
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
pompki zmienial i ustawial mechanik, a soft zmienial tuner, przeslal mi soft i go sobie wgralem, mialem jeszcze podjechać do niego ale że jestem w pl jestem glownie na weekendy to nie mam za duzo czasu... i jest jak jest. bede sie musial teraz wziasc za mojego sharana bo szkoda mi go troche...
|
|||
06-10-2015, 21:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015 21:38 przez wesol.)
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
Matko chlopie, ja czytam i nie dowierzam. Zmiana pompek w sofcie to nie musi sie odbyc tak ze tu sobie wgrasz soft i koniec roboty. Chyba ze 9 softów wrzucal mi RObert zanim doszlismy do ladu co jest nie tak ze nie idzie sie z pompkami dogadac. Zapytaj tego twojego tunera ile sharanow w życiu robil i jakie przypadki przeżył w SGA a jakie w golfach, leonach octaviach itp.
O procedure zmiany fizycznie pompek nie pytalem dlatego bo to sa rzeczy oczewiste i to ze sie to robi na wystudzonym silniku i maj byc odpowiednie naciagi pompek to wiadoma sprawa ale takie cyrki co tu podajesz to o pomste do nieba woła. Co tu moze byc przyczyna ze kopci?? Kto to wie w takim przypadku. To ze piszesz ze nagle zaczal kopcic ci to ja w to osobiscie nie wierze. Wybacz ale tak juz podchodze do takich tematow bo ludzie w 90% przypadkow nie mowia prawdy albo kłamią w żywe oczy. Co to za tuner jest, skąd? Sprawdzaj oringi na pompkach bo tu wietrze problem. |
|||
06-10-2015, 22:47
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
soft zmieniałem w http://ecuteam.pl/content/16-nasz-warsztat
to kopcenie też myślałem że może być od wtrysków ale skąd te ubytki oleju i duże ilości w dolocie?? te oringi mają też na to wpływ?? |
|||
06-10-2015, 22:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015 22:58 przez wesol.)
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: Turbo BTB
Co znaczy duze ilosci w dolocie. Wylewales olej w dolotu z interocoolera a wezy dolotowych??
Tak oringi maja wplyw na szczlenosc meidyz ukladem paliwowym bo pompowtryski musza jakos dostawac paliwo przecie a siedza pod pokrywa zaworowa gdzie oleju jest chyba az nadto co nie. Firmy nie znam nie znam ich roboty. Soft chociaż zabezpieczaja czy kazdy moze sobie kukac co tam namajstowali? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|