Ocena wątku:
SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
14-04-2016, 21:36
Post: #11
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Zmiana hybrydy na gtb2056. Jak na wykresie 230KM i 423 Nm.
Proszę o komentarze i sugestie czy można ( a napewno ) zrobić coś żeby było lepiej.


Załączone pliki Miniatury
   
Reklama


Madison - Trade and service company MADISON offers boxes and cartons for customers from all over Europe. They can be use for packaging Manufactured goods, Groceries, Cleaning supplies, household appliances.
15-04-2016, 06:32
Post: #12
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
na tych dolnych obrotach duzo zymu zostawiasz jak przypsieszasz z sandalem w podlodze?? Tak jak gadalismy telefonicznie ale tragedii tez nie ma. Ja mam z dolu tylko okolo 10-15 koni wiecej. Zobaczymy jak to w logu 011 wyglada bo tu bedzie widac czy turbo poprawnie wstaje a kreski to juz czary mary tunera.
01-05-2016, 11:31
Post: #13
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Co o tym sądzicie? Ja jestem bardzo zadowolony z tego jak teraz jeździ mój sharan. Ten setup opiera się na GTB1756vk. Jak do tej pory najlepszy. Szkoda tylko że nie udało się usunąć dołka w Nm widocznego na wykresie. Napiszcie proszę swoje opinie.


Załączone pliki Miniatury
   
06-11-2017, 12:56
Post: #14
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Witam, nie to że odgrzewam kotleta ale bardzo mnie ciekawi jak po 1,5 roku sprawuje się auto . Sprzęgło wytrzymuje ?? Musiałeś wymieniać półosie ?
Ja starym sharanem po mapie zrobiłem 330 000km (ciągam lawetę) w 3,5 roku i bez ekscesów ale to jest pancerny stary 1.9 110 AFN.
Teraz mam lift-owego sharana 2004r 115ps (używany równocześnie) ,zrobionego na standardowym setupie AL'ki + turbo ARL (nówka garret) i już wiem że sprzęgło do wymiany i półosie do sprawdzenia. Zrobiłem już mapę ale nie jestem zbyt zadowolony. Sami zobaczcie ....


Załączone pliki Miniatury
   
06-11-2017, 13:17
Post: #15
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Pomiar coprawda na dynometrze ale jaki sens byl tej calej roboty jak masz 170 koni. Toz to na turbinie z asz do zrobienia. Po co taki pik niutona przy tych okolo 2600 obr to ja nie rozumiem. Jakis nieogarniety to robil. Dziwic sie ze dwumas kleka jak ponad 400 Nm jest. Ani polosie tego nie zniosa ani dwumas zaden.
06-11-2017, 13:56
Post: #16
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Kwestia jest taka ze to wszystko było załatwiane przez dobrego znajomego. Polecał gościa z całej siły , mam wykresy przed i po ale nie wrzucam bo jest logo firmy moje dane itp. Jak bym to robił jako klient z ulicy to bym nie zapłacił !!!!! Nie chciałem robić " zadymy " bo znajomy by się obraził że on mi załatwił taniej a ja pojechałem i robię jakieś sceny. Sam chiptuning z kilkoma hamowaniami (6-8razy) trwał ponad 6 godzin. Gość nie potrafił ustawić większego doładowania ,twierdził że map sensor nie czyta . Zaskoczyłem go tym że mam drugi map sensor z arl'a ale wtedy przestał ze mną rozmawiać i wysyłał pracownika a on siedział przy kompie. Doładowanie mam 1.5bara wiec przy tym momencie musiał dać trochę paliwa. Wtryski mam jak nowe bo mam dostęp do bardzo dużych ilości i wybrałem sobie igły. Auto nie kopci mimo że nie ma kata (usunąłem bo miało być 400Nm/200KM). Dlaczego piszesz że żaden dwu-mas i połosie tego nie wytrzymają , to na czym jeżdżą Ci co maja ponad 400Nm/200KM ?? Ja potrzebuje dożo niutonów żeby nie wjeżdżać na 3-4 pod każda górkę.
06-11-2017, 17:48
Post: #17
RE: SHARAN ASZ zmiana BA na AL-ki + hybryda
Chodzi oto ze z doladowania 1.44 bara masz 170 koni w asz. Po co taki pik niutona przy tych 2600 obr do rozpier-dalania dwumasy to ja nie wiem. Zamiast plasko zrobic ten niuton oczewiscie wraz ze wzrostem obrotow lekko opadajacy. Czyli mozna byli zdiac tu przy tych 2600 obr a dodac w wyzszych zakresach. Zapodaj loga dyn z grup 011 i zcdawki paliwa.
Na czym jezdza ci co maja 200 koni ano na jednomasie jesli lubia ta moc krzesac. Ja mam tez okolo 205 koni i 444 Nm i mam na jednomasie i wtryski jeszcze wydajniejsze niz AL i turbo gtb.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ASZ ABT GERMANY fazi 16 5,329 23-09-2016 22:16
Ostatni post: wesol
  Sharan ASZ 232KM/474Nm Scrappy 7 2,762 07-12-2014 14:26
Ostatni post: robertkol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name