Ocena wątku:
VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
18-06-2015, 19:00 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2015 19:05 przez him2k.)
Post: #11
RE: VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
Sprawdzę to co mówisz. Poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał licznik ponieważ był uszkodzony FIS na starym i od tego czasu mruga kontrolka świec żarowych. Nie wiem ile w tym prawdy ale zobaczę. Co do ECM to też musiało być w nim grzebane ponieważ WSC WARSZTATU jest i na ECM zmienione na 12345 jak i na liczniku 12345. Może być w nim wgrany zły soft (w liczniku)?
Chciałbym jeszcze dodać, że przy aucie nie działa tempomat chyba, że nie umiem go obsługiwać
Reklama

18-06-2015, 19:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2015 19:52 przez wesol.)
Post: #12
RE: VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
no napewno nei bedzie dzialac tempomat bo masz podblemy z identyfikacj adanych o obrotach czy predkosci pojazdy- te bledy o tym mowią. A co ktos grzeba to ja nie wiem i jaki powinien byc WSC czy zgodny czy nie zgodzny i co to daje jego zmiana. Wsdu w liczniku to raczej sie nei zmienia chyba ze dajesz licznik od passata np albo od czegos innego to tak.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-06-2015, 19:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2015 19:50 przez him2k.)
Post: #13
RE: VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
W załączniku mogę jedynie wrzucić zawartość EEPROMU licznika zczytanego zwykłym KKL Viaken przy użyciu programu vag eeprom programmer 1.19g. W sumie jak się otwiera tą zawartość to jest cos w ASCII zapisane VW SHARAN a Kodowanie krótkie:
Kod:
Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 7M3 920 840 N  
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V61
   Coding: 30121
   Shop #: WSC 12345

Fragment pliku 7Mx-920-xxx-17.lbl
Kod:
; coding
;
;---------------------------------------------------
;
;
C00,Instrument Cluster (J285) Coding
C01,??xxx: Options
C02,+01 = Brakepad Warning active
C03,+02 = Seatbelt Warning active
C04,+04 = Washer Fluid Warning active
C05,+08 = Multi Function Display (MFD) installed/active
C06,+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
C06,xx?xx: Country
C07,1 = Europe / 2 = USA / 3 = Canada/Mexico/Latin America
C08,4 = Great Britain (GB) / 5 = Japan / 6 = Saudi Arabia / 7 = Australia
C09,xxx?x: Service Intervals
C10,0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor
C11,1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)
C12,2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
C13,xxxx?: Distance Impulse Number (K-Value)
C14,1 = Manual Transmission and 5-Speed Automatic Transmission
C15,3 = 4-Speed Automatic Transmission
;
;
;---

30121 =
??xxxx
C03,+02 = Seatbelt Warning active
C04,+04 = Washer Fluid Warning active
C05,+08 = Multi Function Display (MFD) installed/active
C06,+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
xx?xx
C07,1 = Europe / 2 = USA / 3 = Canada/Mexico/Latin America
xxx?x
C12,2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
xxxx?
C14,1 = Manual Transmission and 5-Speed Automatic Transmission

EEPROM w załączniku


Załączone pliki
.zip  7M3920840N KOMBIINSTRUMENT VDO V61_3.zip (Rozmiar: 1.08 KB / Pobrań: 4)
18-06-2015, 19:57
Post: #14
RE: VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
To co podajesz to ja wiem od jakichs 9 lat ale nie oto chodzi. Co daje zmiana w WSC i czy mozna to ruszac??Czy ma byc taki sam jak w innych modulach? raczej nie musi byc taki sam. Co masz tma namieszane to nie wiem. Generalnie sprawdza sie pierwsze co to wiazke kablowa bo bledami moze sypac wiele modulów jak jakis kabel np masuje z karozserią. Zrob sobie test i przez zarowke podepnij do wtyczki obd2 na pin nr 3 np mase lub staly plus. ZObaczysz jaki bedziesz mial plik bledów i choinke na szafie. Odpinasz taki mostek i po skasowaniu bledow vagiem masz auto zdrowe. Czy u ciebie cos jest skiepszczone w instalacji czy cos innego to ci nikt nei odpowie po zadznych bledach odczytanych vagiem. To tak nie działa. Trzeba szukac i tyle a w razie mozliwosci podmieniac moduly.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-06-2015, 20:41
Post: #15
RE: VAG - błąd ECU - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35
dzięki za wyczerpujące informacje jak będę miał chwilkę to tak zrobie autem da się jeżdzić. Jaki skutek opisze na forum




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd ABS 01276 mlodszy 19 8,620 15-08-2018 06:24
Ostatni post: damiann1990
  Błąd 00810 w ABS - słaby hamulec. Siwy442 2 2,457 01-07-2018 22:17
Ostatni post: Siwy442
  Błąd EGR bochen 3 4,745 14-02-2017 20:36
Ostatni post: pysiek
  alhambra 2003, bład nowych czujników parkowania bastek32 5 1,840 13-11-2016 20:42
Ostatni post: bastek32
  Błąd 1202... brak komunikacji z komputerem auta nowytomal77 1 1,771 01-10-2015 06:17
Ostatni post: wesol
  Błąd przepływomierza PILNIE! mam wyjazd gigss 8 7,384 01-10-2015 06:16
Ostatni post: wesol
  błąd silnika 1.8 turbo wojcieszekxx 5 2,797 17-04-2015 10:07
Ostatni post: wojcieszekxx

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name