Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Jakość usług w ASO
|
19-12-2014, 18:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2014 18:43 przez smok_wawelski.)
Post: #41
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
stasio59 i wesol - proszę rozmawiajmy w kontekście topicu - to pożyteczna wymiana poglądów ale prosze nawiązujcie do Jakości usług w ASO
|
|||
Reklama
|
|||
|
29-12-2014, 10:10
Post: #42
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
Miałem do czynienia z ASO nie mogę narzekać. Jakość usług na pewno nie jest mniejsza niż w przypadku tradycyjnej wizyty w warsztacie.
|
|||
29-12-2014, 13:47
Post: #43
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
ASO Wrocławskie Centrum - porazka, jedno zrobili, drugie zepsuli a o trzecim nie powiedzieli, mimo że mieli to na wierzchu.
nie polecam. |
|||
20-01-2015, 13:01
Post: #44
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
A to norma wśród niektórych mechaników. Mają zasadę, napraw tak aby za jakiś czas znowu się zepsuło i klient wrócił.
|
|||
09-05-2016, 04:28
Post: #45
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
....... Mają zasadę, napraw tak aby za jakiś czas znowu się zepsuło i klient wrócił. ...... No to tu Kolego , Ameryki nie odkryłeś ale przypomniałeś mi pewien film. Tytuł może dziwny : " Spisek żarówkowy. Nieznana historia zaplanowanej nieprzydatności ", jednak opowiada ze szczegółami dlaczego Twój sprzęt, kupiony za ciężkie pieniądze, psuje się tuż po zakończeniu gwarancji. Przypadek ? ? ? Raczej nie. Dlatego należy mieć to na uwadze chcąc eliminować "druciarzy" o których Szanowni Koledzy pisali wcześniej. Nawet najlepszy Fachowiec z najlepszego ASO nie pomoże, jeśli jakaś część została obliczona na konkretny czas działania. I niestety tego już nie przeskoczymy. Takie czasy i koniec. To jest właśnie ten SYSTEM. . . A jeśli chodzi o eliminowanie druciarstwa to chyba tylko pan Mechanik w rodzinie albo dobry kolega. Zasada ograniczonego zaufania. P.S. "Spisek żarówkowy. Planowane postarzanie produktu" , poszukaj w Sieci i zobacz.
|
|||
09-05-2016, 10:35
Post: #46
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
Rzecz jest prosta i złożona zarazem. Prosta: "jesli kochasz to co robisz bedziesz robil to dobrze". Jesli dobrze to bedziesz zarabiał pieniadze.
Jesli natomiast zostałeś mechanikiem tylko dlatego żeby zarabiać dodatkowo z podejściem "mało robić, zarobić i jeszcze odpocząć" to jest jak widać. Dotyczy to kazdej branży i zawodu. Niestety procentowo wiecej jest "zakładów przerobu" gdzie albo wymienia sie wszystko az do skutku bo wiedza i doświadczenie nie pozwala na zdiagnozowanie usterki a programy diagnostyczne pełnia co najwyżej role kasowania błędów. Albo robi sie to z premedytacją. Na szczęście (choc powoli) to sie zmienia rynek sam eliminuje druciarzy i kombinatorów jak tez tych ktorzy chełpią sie swoja wiedza która wlasciwie kończy sie na zaślepieniu EGRu ;-) A co do części. Od dawna wiadomo, ze to co idzie na pierwszy montaż różni sie zdecydowanie jakościowo od tego co wymienne. I na to nie mamy wpływu. Natomiast jako użytkownicy i klienci nabieramy doświadczenia i z czasem uczymy sie odróżniać komu powierzyć nasze auto a komu juz nie. |
|||
09-05-2016, 11:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2016 11:37 przez Bino.)
Post: #47
|
|||
|
|||
RE: Jakość usług w ASO
(09-05-2016 10:35)kalamb napisał(a): Rzecz jest prosta i złożona zarazem. Prosta: "jesli kochasz to co robisz bedziesz robil to dobrze". Jesli dobrze to bedziesz zarabiał pieniadze. Podpisuje się pod tym co napisałeś dwoma rękami. Nic dodać nic ująć. W wolnej chwili opiszę swoją 2 letnią przygodę z ASO VW dotyczącą mojego auta. Pozdrawiam. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|