Ocena wątku:
Kompresor olejowy - jaki kupić + przygotowanie powietrza dla narzędzi pneumatycznych
14-12-2014, 16:44
Post: #21
RE: Kompresor olejowy
ahh pewnie ze lepiej ale jak nie ma kasy na takie rzeczy to sie robi cokoliwek. Poza tym powiem szczerze ze jak zalozyli nam kiedys w firmie taka olejarke to tak- kazdy grzebał tam i reguowal- raz wiecej raz mniej a jak sie skonczyl olej w zasobniku to trzbe abylo prosic by go uzupelniono conajmniej tydzien. Wiadomą spraw jest to ze woda to w zadnej dziedzinie nic dobrego z tym ze tu tez sa koszta. Tu chcialem zworcic uwage ze malowanie bez tego to raczej skonczy sie fuszerką.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

14-12-2014, 19:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2014 04:37 przez smok_wawelski.)
Post: #22
RE: Kompresor olejowy
Absolutnie nie po to napisałem o wartości użytkowanego sprzętu żeby szpanować - napisałem to po to aby właśnie zastanowić się nad relacją cena zesp. przygot. powietrza a wartość narzędzia w moim przypadku przy tej wartości maszyn i narzędzi było to bezdyskusyjne. Znam też dzisiejsze realia i społeczną chorobę która się nazywa brak kasy.
Ale to też nie znaczy że dobrą drogą jest zarzynanie narzędzi bez dawania im tego co potrzebują - czasem to co tanie bywa drogie, drugie przysłowie mówi że biednego nie stać na oszczędności. Kupować zesp. przygot. pow. czy nie - kieszeń i decyzja kupującego nie moja Smile.
Moje zdanie jest takie że im droższe narzędzie - tym mocniej się należy zastanowić żeby później nie płakać. Wiele firm nie uznaje również reklamacji narzędzi gdy uszkodzenia są spowodowane przez niewłaściwą eksploatację - narzędzie pracujące bez odwodnienia i naolejania raczej spokojnie idzie rozpoznać i można się pozbyć szybko gwarancji.
Piszesz @wesol o dowolnej regulacji przez iluś tam ludzi - to po prostu wadliwa eksploatacja i nie naolejacz winny że źle pracował - po prostu psuli czy rozregulowywali go ludzie. Nalanie oleju do naolejacza to też banał - po prostu w tym opisywanym zakładzie ktoś zaniedbywał swoje obowiązki.



Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
[Obrazek: stopka.png] - Pozdrawiam - moja www
- kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
22-12-2014, 04:39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2014 05:06 przez smok_wawelski.)
Post: #23
Kompresor olejowy - jaki kupić + Naolejanie i odwadnianie sprężonego powietrza
Wtrącę swoje 3 grosze. W garażu stosujcie filtry. I odwadniające i odolejacze. Kompresor służy w garażu do różnych celów. Woda jest szkodliwa dla wszystkich urządzeń i dla powłok lakierniczych. Tłuszcz dla lakieru również. Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie dwóch węży zasilających i dbanie o kompresor. Wąż lakierniczy ma być suchy i nie upaprany w smarze. Najlepiej po skończonym lakierowaniu przetrzeć go,zwinąć i schować do szafy żeby nie podłączać pod niego np.kluczy pneumatycznych. Cała reszta (klucze,szlifierki,manometry do pompowania i inne narzędzia pneumatyczne wymagające smarowania) może być używana na drugim wężu.
Co do narzędzi pneumatycznych to do odkręcania kół w warsztacie używamy Hazet-ów i Facom-ów. Ze wskazaniem na Facom (Hazet-y szybciej siadają).
Co do elektronarzędzi,to Facom jest niezawodny. Supermocny klucz i bateria trzyma dość długo.
Tylko to są profeski i cena do garażu jest wręcz kosmiczna. Chyba że dostaniecie gdzieś używki w dobrym stanie - polecam.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Smarowanie narzędzi pneumatycznych Scrappy 5 9,423 14-01-2016 15:34
Ostatni post: peters

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name