Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
|
15-11-2014, 17:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2014 03:18 przez smok_wawelski.)
Post: #1
|
|||
|
|||
ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
witam
Nabyłem Sharana 2002 z silnikiem ATM 2.0 z przebiegiem 145t km bez gazu od 1 właściciela/serwisowany, pasek nie był jeszcze zmieniany bo vw nie przewiduje jego wymiany .testował ktoś czy faktycznie ten silnik jest bezkolizyjny? ** Motor: 2.0l VW Benzin Motorenkennbuchstabe: ADY, ATM Intervall: kein festes Wechselintervall ** Kris |
|||
Reklama
|
|||
|
15-11-2014, 19:34
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
nie wiem czy jest kolizyjny czy nie. Wątpie szczerze. Wymiana co 180 tys km ale po 90 masz sprawdzic a pozniej co 30 tys km ma sz sprawdzac. Takze wymienia sie tu rozrzad.
|
|||
15-11-2014, 20:22
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
Epoka bezkolizyjnych silników chyba zakończyła sie na początku lat dziewięćdziesiątych :-)
|
|||
15-11-2014, 20:43
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
w oplu bylo tak ze wszystkie 8 zaworowe sa bezkolizyjne a 16 sa kolizyjne. Chyba wszystkie. W vagach neistety jest tak pokrecone ze nie wiadomo nic. Bywaja 8 zaworowki kolizyjne i to dosc czesto.
|
|||
15-11-2014, 21:02
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
Nawet jeśli/zapewne tak wierze w słowo pisane silnik jest bezkolizyjny to pasek nie jest wieczny . Będziesz jeździł w błogiej nieświadomości aż się zerwie i co potem ?
|
|||
16-11-2014, 10:59
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: 2.0 ATM bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
Jakie to ma znaczenie czy jest bezkolizyjny czy nie? Trzeba wymienić rozrząd bo może się zatrzeć łożysko na rolce albo prędzej czy później pęknie pasek, przecież to tylko kawałek gumy. A rozrząd wymienia się w tym silniku z zamkniętymi oczami, i kosztuje całe 80zł lub z pompą wody 250zł.
|
|||
21-03-2015, 01:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-03-2015 01:14 przez Endriu Fakowski.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
Panowie ! Ale czy Ktoś, wiedzę posiadający, odpowiedzi raczyłby udzielić w temacie silnikowej kolizyjności lub jej braku ? Temat uważam za lekko ważny , zwłaszcza dla nowych (hehe) użytkowników maszyn z przelotem ponad 200k km ...........
|
|||
27-08-2015, 20:10
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
No i jak tam Chłopcy i Dziewczęta ? Minęło 5 miesięcy i nic ... Napisze ktoś mądry coś mądrego w omawianym temacie ???
|
|||
03-09-2015, 14:40
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
nie sprawdzałem przy wymianie czy jest bezkolizyjny, fakt że ciężko się dostać do rozrządu, trzeba opuszczać silnik bo podpora inaczej nie chce wyjść, nie ma znaków na kółku zębatym małym, no i przy opuszczaniu pasuje odpiąć mocowanie przewodu klimatyzacji niskiego ciśnienia
|
|||
28-02-2021, 16:28
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska
Wczoraj zabrałem się za rozrząd. Mam problem z wyjęciem tej podpory. Czy wystarczy opuścić silnik z jednej strony? Rozumiem, że ma ona zejść do dołu? Poproszę o jakieś wskazówki.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|