Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
|
05-11-2014, 15:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2014 15:15 przez ARTUROO26.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
Jeżeli sekwencje masz to nic tam nie ma prawa lecieć, a po drugie masz zawór na redaktorze który uniemożliwia uchodzenie gazu
|
|||
Reklama
|
|||
|
06-11-2014, 18:55
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
Zawór nie jest na reduktorze tylko przed reduktorem i od zaworu do reduktora jest napewno jakiś 1 m tak że jeśli zawór się zamknie to gaz w przewodzie do reduktora zostaje i jak jest dziurawa membrana to poleci przez podciśnienie do kolektora.
|
|||
06-11-2014, 22:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-11-2014 22:02 przez ARTUROO26.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
Co ty za gaz masz? ja zawór mam na samym reduktorze, i żadnego podciśnienia do kolektora nie mam bo po co? Przecież to sekwencja? Tylko jeden cienki wężyk podcisnieniowy powinien być. Chyba, że jakiś inny reduktor masz. Teraz problem już jest rozwiązany?
|
|||
06-11-2014, 22:57
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
Miałem coś podobnego w innym samochodzie popuszczał ''wtrysk" gazu .Po nocy trzeba było chwile pokręcić.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|