Ocena wątku:
Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
16-09-2014, 14:44
Post: #41
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
Bogos są też przewody przeznaczone do Karchera wytwarzającego ciepłą wodę więc przystosowane do wyższych temperatur o czym właśnie jest rozmowa Smile
Reklama

16-09-2014, 16:00
Post: #42
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
(16-09-2014 14:44)raventes napisał(a):  Bogos są też przewody przeznaczone do Karchera wytwarzającego ciepłą wodę więc przystosowane do wyższych temperatur o czym właśnie jest rozmowa Smile
Tak oczywiście.
A możesz dać jakieś foto podglądowe jak to wygląda??, bo nie wiem o których myślisz??
16-09-2014, 16:16
Post: #43
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
Na szybkiego znalazlem na forum golfa cos takiego.
klik



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-09-2014, 16:43
Post: #44
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
OIdea! Na tej firmie właśnie robiłem tylko czarne były na pneumatykę,niebieskie i białe na paliwo.
Szczerze powiedziawszy to myślałem że kolega raventes chce założyć inne od karchera,teraz wszystko jasne.
raventes - ale 150at to chyba nie wytrzyma. Shy
16-09-2014, 16:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2014 16:56 przez smok_wawelski.)
Post: #45
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
@revantes
od Karchera na ciepłą wodę to raczej dobrze im wróży, jeszcze aspekt taki że pneumatyczne czy wodne z reguły nie są odporne na smary, paliwa i ich opary, ale tu idą po wierzchu i nie mają bezpośredniego styku z tymi czynnikami
@wesol
Te linkowane z Golfa - gość pisze że PU - szacuję że realna wytrzymałość na temp. ok. 70-80 stopni przy niewielkim ciśnieniu/podciśnieniu - powyżej tej temp miękną radykalnie, topnienie PU to ok. 100-120st. Brak odporności na substancje ropopochodne.
Przy podciśnieniu może je wsysać jak temp. będzie wyższa niż 70-80st - ale nie wiem ile może być w komorze silnika pod maską przy dużych upałach.
@Bogos
Czarne to z reguły przewody PA - poliamid sa nieco sztywniejsze niż PU, większa wytrzymałość temp. niż PU i dużo wyższa odporność na uszkodzenia mechaniczne, białe paliwowe to zapewne z powodu tworzywa odpornego na ropopochodne - z tymi miałem mało do czynienia - z pneumatycznymi 15 lat się bawiłem Smile



Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
[Obrazek: stopka.png] - Pozdrawiam - moja www
- kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
16-09-2014, 21:24
Post: #46
RE: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
Miałem na myśli takie przewody ( te ze zdjęcia wytrzymują 250 atmosfer )

[Obrazek: 2915520594b51768b78e9d_jpg_300x300_q85.jpg]

Oczywiście piszę o takich przewodach z lekkim przymrużeniem oka, bo takich raczej założyć się nie da Smile




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  dlaczego hamulce piszcza marek24021989 6 1,403 08-11-2019 12:49
Ostatni post: wesz82
  dlaczego zacina zmienną geometrię junak1956 12 10,338 15-05-2013 06:21
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name