Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Spadek mocy - Błąd 00575
|
28-08-2014, 17:36
Post: #1
|
|||
|
|||
Spadek mocy - Błąd 00575
Drodzy użtkownicy.
Zakupiłem Szaranka i bardzo się cieszę, ale mam niestety z nim problemy. Nie wiedziałem jak ma auto sie zachowywać jak kupowałem ale po jakims czasie stwierdzam że coś jest nie tak. Auto nie jest zrywne, nei ma za duzo mocy, srednio co moge nim kogokolwiek wyprzedzic, a na trasie max. 135. To chyba nie tak powinien Sharan 1.9 TDI AFN 97r. jezdzic? Co moze byc przyczyna takiego zachowania? Chcialbym oddac go w dobre rece, ale jakos ciezko znalezc dobry warsztat bo kazdy mechanik co innego mowi. Podpialem go pod VAGa i pokazal mi taki blad: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference - Intermittent Czy ktos z Was wie co to moze byc? Czy to cos powaznego? Czy moze jakas drobniejsza sprawa? |
|||
Reklama
|
|||
|
28-08-2014, 18:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-2014 18:48 przez moherydz.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Spadek mocy - Błąd 00575
Wiem że nasza szukajka nie działa najlepiej, ale jest dużo tematów w stylu "brak mocy", "notlauf", "odcina" itp.
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...hlight=575 http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ht=notlauf http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ht=notlauf |
|||
28-08-2014, 19:48
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Spadek mocy - Błąd 00575
Czytałem te posty. Tyle że każdy z nich opisuje troszkę inny przypadek. U niektórych zamulanie pojawia sie czasami, u innych inne bledy sa dodatkowo.
Kazdy przypadek troszkę inny. Dodatkowo dochodzi tez taka sprawa, ze ja jestem nowicjuszem kompletnym i jeszcze nigdy nie robiłem LOGow ani nie ruszałem gruszkami, czy zaworkami. Być może dzieki Wam na forum moglbym sie czegos nauczyc, wlasnie kupilem kabelek i zrobilem diagnoze i widze ow blad. Czytanie tych postow mnie osobiscie niewiele pomaga, gdyz nie jestem mechanikiem, wiec nie wiem od czego zaczac. Byc moze dzieki Wam moglbym zaczac sie uczyc swojego Szarika i zrobic podstawowe reczy sam. istnieje tez inna opcja, moze mozecie mi pomoc i skierowac do kogos kto sie dobrze zna na tych sprawach i moglby mi w aucie pogrzebac. Nie chce go oddawac w rece mechanikow co nawet komputera nie wiedza jak wlaczyc, a tutaj widze ze czesc z Was zna sie na odczytach z LOGow i w ogole na tylu rzeczach sie zna... Bardzo prosze o jakas pomoc forumowiczowych milosnikow Szarana, bo jesli nie tu szukac moge pomocy to gdzie? Stawiam piwo, a jak ktos nie pije to pomoge inaczej, ale pomozcie postawic mojego Szarika na nogi... Plis, Plis, Plis. moglby ktos podpowiedziec gdzie jest ten zawor n75? jakis rysynek albo co? i ktore wezyki mam sprawdzic i wymienic? bo czytam ze to podstawowa rzecz do sprawdzenia. a na innych forach to sliczne rysunki ze strzalkami zaznaczone, a mowia potocznie ze w golfach to buraki jezdza, a tam u nich na forum ladnie sobie pomagaja. |
|||
28-08-2014, 23:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-2014 23:30 przez moherydz.)
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Spadek mocy - Błąd 00575
Logi robisz tak:
Wrzucasz je tu: http://vaglog.rtnet.pl/ A wtedy @wesol lub @Stefano lookną bo się na tym lepiej znają ode mnie. Skontroluj rezystancje N75, powinno być 14...20Ω (AFN, AVG). Mógł też się zabrudzić, zamiana N75 z N18 dla próby też o ile się nie mylę wchodzi w grę. Stan przewodów podciśnienia trzeba sprawdzić. Schematy podłączenia są na forum. http://www.turbospec.pl/index.php/testow...u-n75.html Mogły kierownice stanąć i trzeba czyścić: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_samem...nie_turbo/ A jeśli chcesz to ogarnąć sam wszystko powyższe to lektury obowiązkowe. |
|||
28-08-2014, 23:41
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Spadek mocy - Błąd 00575
dziekuje.
sprawdze ten zaworek i wezyki. a logi z jakich wartosci zrobic? |
|||
29-08-2014, 07:40
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Spadek mocy - Błąd 00575
Ten temat nie ma prawa dalszej egzystencji. JEst takich cale mnóstwo na forum. Wystarczy sie tam podpiąć.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|