Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
|
29-05-2014, 13:20
Post: #1
|
|||
|
|||
Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Witam miłośników Sharanków
Mam problem z zaciskiem tylnym, a mianowicie - demontaż owego ujawnił wżery na sworzniu od ręcznego i mimo zastosowania zestawu naprawczego, nadal wycieka płyn. Ostateczna diagnoza fachowców: tenże sworzeń jest niewymienny i trzeba szukać drugiego zacisku lub oddać do regeneracji. I tu chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia. Znalazłem kilka aukcji na Alle... z usługą regeneracji zacisków. Zadzwoniłem, przedstawiłem problem i powiedziano, że "wszystko robią" i "będzie Pan zadowolony" Czy dobrze rozumuję? Skoro sworzeń nie jest dostępny, to co? Dotaczają nowy? Mają tajne dojścia to tych części? Pan z telefonu nie chciał jednoznacznie powiedzieć. Może ktoś korzystał i podzieli się wiedzą? Lub zna namiary na taką usługę? |
|||
Reklama
|
|||
|
29-05-2014, 13:26
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Kup regenerowany, dostaniesz inny, a swój oddajesz. W hurtowniach motoryzacyjnych też tak można kupić.
|
|||
29-05-2014, 15:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2014 15:34 przez Uciek.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Ten sworzeń to część wymienna. Miły pan nie chciał zdradzić tajemnicy. Sworzeń jest dostępny w Intercarsie lecz tylko i wyłącznie dla warsztatów. Ty jako zwykły klient nie dokupisz tego. Odkryłem ten proceder kiedy szukałem sworzni do swoich zacisków.
|
|||
29-05-2014, 15:58
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto? | |||
29-05-2014, 20:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2014 21:28 przez dmusek.)
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Nie warto.
Zrobisz sam. Ja wykorzystałem częsci z zaciskow od golfa. Tylko musisz uważać bo lewy się odrobinę różni od prawego. Tzn. W cylinderkach właśnie te ośki od ręcznego mają: jedna jajowaty bolczyk, a druga jajowaty otworek, ktore musza ze soba pasowac. Jesli masz czas i checi to zrobisz wszystko sam. Jakby co to służe pomoca, bo mam gdzies stary zacisk, to moge fotki porobic. Bo akurat mam troche wolnego. Albo znajde link ktory Tobie pomoże. I najważniejsze. Urzadzenie specjalne lub zamiennik czyli klucz od kątówki do wkręcania cylinderka jest potrzebny. forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-16193.html To ten link z forum passata. A zreszta pełno jest filmów na you... Znanym serwisie z filmikami. |
|||
30-05-2014, 07:40
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Dziękuję Wam za zainteresowanie
W weekend postaram się go jeszcze raz rozebrać i pokombinować. @dmusek: sworzeń ze zdjęcia to jakoś inaczej wygląda niż to, co ja mam. Możliwe też, że to ja nieprecyzyjnie określiłem nazwę. Jestem amatorem w naprawach samochodów. Wyciek płynu jest najintensywniejszy przy operowaniu ręcznym, tam jest sworzeń w tulei, ze sprężyną, itp. Jak dam zdjęcia, będzie jasne, o co mi chodzi |
|||
30-05-2014, 07:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2014 07:57 przez dmusek.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
Wiem, o co Ci chodzi. Przegnil Ci sworzeń i na nim puszcza płyn i to w tym miejscu gdzie jest zagłębienie na uszczelkę.
Wiem, ze jest inny dlatego napisałem o tym. Co do koszyczka ze spężyną. To łączy on ten sworzeń od ręcznego z częścią o szerokim gwincie, ktora wypycha cylinderek. Są dwa rodzaje: jeden da się wyciagnac w całosci a w drugim trzeba uważac, zeby nie dostac koszyczkiem po zebach jak sie wyciaga simering. Niektorzy to nawet potrafia ten sforzen od recznego naspawac i przetoczyc, lub przetoczyc i wcisnac na to tulejke na goraco. |
|||
30-05-2014, 12:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2014 12:42 przez moherydz.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
U mnie po założeniu nowego oringa z zestawu naprawczego Autofren płyn też wyciekał. Gdy założyłem stary przestał. Na początku myślałem że średnica starego dlatego jest większa bo spęczniał z upływem czasu ale wychodzi na to że do zestawu dają cieńsze i dlatego wycieka, lub kupiłem nie ten zestaw.
Tu jest pokazana różnica w oringach i jak wyglądał sworzeń u mnie: http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...1#pid55991 @Kristobal podaj link do strony z tym sworzniem lub nazwę producenta, bo kiedyś przeszukiwałem internet w poszukiwaniu informacji na ten temat ale nic konkretnego nie znalazłem. Jeśli Bosch zajmuje się regeneracją zacisków to te części muszą gdzieś być dostępne: |
|||
30-05-2014, 13:19
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Wysyłka zacisku do regeneracji - czy warto?
(30-05-2014 12:32)moherydz napisał(a): @Kristobal podaj link do strony z tym sworzniem lub nazwę producenta, bo kiedyś przeszukiwałem internet w poszukiwaniu informacji na ten temat ale nic konkretnego nie znalazłem.Są dostępne w Inter Carsie. Indeks towaru CQ760001 dla 10mm sworznia i CQ760002 dla 11mm. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|