Ocena wątku:
Dlaczego samochody psują się tak szybko?
08-01-2017, 11:29
Post: #31
RE: Dlaczego samochody psują się tak szybko?
skimir duzo prawdy jest w tym co mowisz. Wirniki kupujac do szlifierek katowych malych to wiem ze sciema jest jak nic. W boschu mamy te sprzety zielone z oznaczeniem poczatkowym PWS niebieskie GDS i teraz np PWS600 ma niby 600 wat mocy PWS 620 juz 620 PWS 700 wiadomo i tak dalej bo PWS750 czyba jeszcz ejest 800 i pws900. Koncowe oznaczenie CE oznacza ze jest regulacja obrotow np. Teraz wyciagam niekiedy wirniki mierze opornosci na stojanie czy wirniku i czasami sa wirniki z oporem prawie 3 ohmy a skrajnie dorwalem co mial chyba 1.4 ohma. Wirnik wyglada identycznie. Dla przypomienia o mocy wirnika decyduje praktycznie nie sposob nawiniecia drutech choc owszem da sie tak nawinac go ze bedzie generowal mala moc ale nie oto chodzi a wielkosc rdzenia czyli te cele z blaszek. Dluzy wirnik o centymetr to fakt zamiast 700 wat moze juz byc okolo 800-900 wat ale jak one sa tej samej srednicy i dlugosci i te PWS550 i te PWS900 to jest to jawne oszustwo. Bo czy liczy sie moc pobierana czy moc oddawana tak dla nas?? Potem sie dziwic ze szlifiera niby kupe mocy ma ale licha jest Grzeje sie i tyle. Chyba kiedys pisalem ze ojciec kiedys tam kupil taka wiertarke malutka litewska czy łotewska. Jest tabliczka zanamionowa. Podwojne ma przelozenie Sprzet nie do zaorania. Wlacznik siadl ale go przerobl. Wiertarka uzywana caly czas. Coz moze to taki przypadek jednostkowy co nie ze taka dobra wiertarka zrobiona w CCCP. Jakos buszowalem ze 6 lat temu na allegro widze wiertarke jakis zzywacz elektryczny i mini szlifierke. Kupilem za 20 zl hmm mowie pewnie bedzie lipa. Przyszlo i wiertarka chyba z 1980 roku. Ojciec ma z 1978 roku. No nic sprawna chodzi ladnie Kable w nich do dzis sa okej nie popekaly ani nic z tych rzeczy. Nawet wlcznik sie trzyma. Chodze ze 4 lata temu po gieldzie szczecinskiej. Patrze jest wiertarka taka. Pytam panie dziala?? Tak dziala a za ile a za 20 zl. Mowie za 18 biore. no i kupilem. Jak nowa nawet plastik nie podrapany. Rocznik wiertarki cos kolo 1980 czy 88 -pal szesc. Wszystko chodzi jak nowe. glowki tylko w tych wiertarkach to porazka bo kluczyki siadaly. Kupilem nowe te automatyczne zaciskowe po 11 zl sztuka. Ich montaz to nie na gwint jak to dzisiaj jest we wszystkich tylo na stozek i tu ammay stozki rozne B10 B12B14 B16 itp. Zalozylem na wiertarke. Zawsze te wiertarki rozbieram do rosolu lozyska dosmarowuje, przekladnie tez i chodza jak szalone. Ojeciec moj jako stolarz to troszke te sprzety meczy. Pare wiertarek mu kupilem z boscha ma te dwie litewskie jakies tam strugi tzw heble tez roskie jakeis einhelle i boscha tez mu kupilem. Dwa ruskie heble dzialaja do dzis a kupione jakies 18 lat temu. Niemieskie to dwa zaoral i ostatnio boscha mu odratowalem. Ma frezarki tez takie male przenosne. Jedna zatarla sie i stanela deba. Odratowalem. Druga taka sama dzialala ale po rozebraniu stwierdzilem ze to ostatni gwizdek byl i lozyska powymienialem i dosmarowalem. Boscha szlifierek katowych ojcu dalem chyba ze 5 sztuk bo musi miec ich kilka bo jedna w warsztacie druga w piwnicy bo tam ma tokarnie trzecia w aucie a niekiedy musi miec po dwie. ja zreszta tez zawsze mam jedna w aucie bo w pracy sie czasami przydaje to biore swoja a w piwnicy mam jeszcze dwie bo na jednej papier scierny a na drugiej szczotka druciana na kolku. Jeszcze ostatnimi czasy sie zaopatrzylem w sprzet firmy DWT Tez dobra marka choc skladane w chinach to sprzet chyba szwajcarski czy niemiecki ale naprawde chyba lepszy jak bosch.
Firmy w kazdej branzy tna koszty a ciac mozna na pracownikach i na podzespolach. Coraz to gorsze lozyska zakladaja itd itd.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

08-01-2017, 21:05
Post: #32
RE: Dlaczego samochody psują się tak szybko?
Witam.Kolego Wesol-juz odpowiadam-sterownik pompy wtryskowej wymieniał syn jakiś rok temu-za sam sterownik po regeneracji płacił 200 zł-dodatkowo napiszę,że mam pompę wtryskową z jedną wtyczką- "tą lepszą"-prawdopodobnie te pompy z 2 wtyczkami to porażka!-a tak na marginesie to telefon też mam zabytkowy a jest nim NOKIA 6310i i żadnego innego nie chcę-bateria trzyma mi tydzień-ekran monokrystaliczny a ile razy glebę zaliczyła tego nie zliczę -w najgorszym przypadku wyłączyła się od wstrząsu-naciskam włącznik na górze Nokii i dalej działa! to jest sprzęt- a teraźniejsze smartfony?Toż to jednorazówki!
08-01-2017, 22:44
Post: #33
RE: Dlaczego samochody psują się tak szybko?
Za 200 zl to byla wymiana w sterowniku tranzystora. To zadna regeneracja pompy a to pompa rotacyjna nie tloczkowa jak w tdi. No ale oby to posluzylo



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
11-01-2017, 14:38
Post: #34
RE: Dlaczego samochody psują się tak szybko?
(07-01-2017 19:44)wesol napisał(a):  W drukarce sa czujniki tuszu ktory kapie na gabke a tam czujnik jest. Ale tez robia jakies programy zliczeniowe do baterii w laptopach. Mozesz sobie ogniwa dac nowe a i tak bedzie trzymac bateria pare minut.

To właśnie o to chodziło. Baszłyk napisał jakiś programik a'la virus, który zhakował chip odpowiedzialny za liczenie wydrukowanych kopii i drukarka ruszyła.
Zobaczycie, jak długo pojeżdżą samochody rocznik 2016. Problemem jest przeżycie gwarancji, a co dalej?
Mamy w firmie Kia Sportage 2.0 benzyna, moc chyba ze 170 KM? - nie wiem skąd tą moc wzięli. Samochód jedzie jak Polonez, o wyprzedzaniu można zapomnieć albo trzeba mieć duuuużo miejsca, pali chyba z 12 - 13 litrów. Jedyny plus to taki, że jest to nowe (nie śmierdzi zgnilizną) i ma napęd na 4 koła - fajne w zimie.



Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name