Ocena wątku:
pedał gazu - dziwny dźwięk przy puszczaniu
24-03-2014, 22:30
Post: #11
RE: pedał gazu - dziwny dźwięk przy puszczaniu
witam,

no niestety poległem Sad - na swoją obronę mam to, że jestem mega amatorem...

ten zawór znajduje się zaraz za lewym kołem (patrząc na auto od przodu), pod filtrem powietrza - dojście do tego masakra. Próbowaliśmy najpierw na kanale, niestety brak dojścia. Później odkręciliśmy koło - jakieś dojście do tego było, niestety brak odpowiednich narzędzi - np. takich szczypiec jak pisał WOJCI - i nie mogliśmy ściągnąć tych zamozaciskowych obejm.
najlepiej mieć podnośnik i odkręcone koło Smile

cienki wężyk jest ok (wygląda jak kabel od żelazka Smile )
dzisiaj auto poszło do mechanika, ma to jutro wymienić - cena w zależności od nakładu pracy Sad - to mnie nie cieszy…

dam znać ile cała impreza wiosła…

kazix



Sharan 1.8T | 1999 | LPG BRC | 250 tyś
Reklama

25-03-2014, 14:26
Post: #12
RE: pedał gazu - dziwny dźwięk przy puszczaniu
Niestety mam podobny problem tylko że w silniku 1.9tdi. (AUY) też dźwięk jakby rżenie źrebaka.Wyraźnie go słychać w okolicach ściany grodziowej lekko bardziej prawej strony (pasażera) .W dodatku nie jest to zawsze i niezależnie od temperatury i tylko przy zmianie biegu bądź wciśnięciu sprzęgła(ale bardziej słychać jeżeli mocniej dodaję gazu)
25-03-2014, 15:04
Post: #13
RE: pedał gazu - dziwny dźwięk przy puszczaniu
e coś za szybko się poddałeś, nikt nie mówił, że będzie łatwo ale da się go wymienić bez zdejmowania koła, ja to robiłem już ze 3 razy i po pierwszym poobijaniu sobie rąk jakoś dalej idzie Big Grin



Apetyt żarłoka [Obrazek: icon3.png]
[Obrazek: 5uo8iu.gif]
26-03-2014, 23:40
Post: #14
RE: pedał gazu - dziwny dźwięk przy puszczaniu
witam,

dzisiaj wróciłem od mechanika "nie turkoczącym" samochodem, winny był zawór DV!
od razu przyjemniej się jeździ Smile