Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
|
13-02-2019, 02:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2019 02:50 przez andrew7800.)
Post: #21
|
|||
|
|||
RE: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
Mam takie pytanie gdzie mogę dostać ten kolorowy stożkowy pierścień? Mój jest w dwóch kawałkach. Kupiłem kompletne półosie z przegubami oryginał fabryczny GKN Będę wymieniał całe półosie z przegubami więc przy okazji bym pierścień wymienił. Czy ten pierścień może w takim stanie być czy go zmienić?
|
|||
Reklama
|
|||
|
13-02-2019, 06:42
Post: #22
|
|||
|
|||
RE: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
Może być taki. Przy zakładaniu go posmaruj smarem to się przyklei do osi.
|
|||
|
13-02-2019, 18:05
Post: #23
|
|||
|
|||
RE: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
(13-02-2019 02:48)andrew7800 napisał(a): Mam takie pytanie gdzie mogę dostać ten kolorowy stożkowy pierścień? Mój jest w dwóch kawałkach. Kupiłem kompletne półosie z przegubami oryginał fabryczny GKN Będę wymieniał całe półosie z przegubami więc przy okazji bym pierścień wymienił. Czy ten pierścień może w takim stanie być czy go zmienić? Witam. Ten pierścień w oryginale kosztuje niecałe 80zł więc myślę, że nie ma na czym oszczędzać . Pozdrawiam |
|||
|
13-02-2019, 20:42
Post: #24
|
|||
|
|||
RE: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
Już nie pamiętam właśnie ile ale jakoś dziwacznie tańszy był do tourana mimo że różnica średnic jest tylko kilku mm. Ale ten pierścień nie jest taki istotny. Dość często pęka. Jest nacuety w kilku miejscach.
|
|||
|
14-02-2019, 01:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2019 01:29 przez andrew7800.)
Post: #25
|
|||
|
|||
RE: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
Dzięki za porady.
W mojej okolicy sam pierścien z oryginału ponad 100zł a w komplecie z flanszą z GSP podobna cena. Na razie z braku czasu zrobione jak kolega Wesol napisał. W ten sposób kilka dni temu zamontowany przy wymianie uszczelniacza. I na razie nie ma wycieku i tak chwilowo pozostanie. Dziś wymieniłem kompletną półoś lewą z przegubami, kompletna półoś prawa z przegubami oraz podpora wału stalowa z krótką półośką. Wszystko ściągnięte z Niemiec z demontażu oryginał fabryczny GKN taki sam jak miałem u siebie zamontowane. Teraz błoga cisza i żadnych wibracji podczas przyspieszania. Na jakiś czas będzie spokój. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|