Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Obroty silnika z automatem
|
30-01-2017, 19:30
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
A myślisz, że 15KM dupę urwie? :-)
|
|||
Reklama
|
|||
|
30-01-2017, 19:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2017 19:40 przez Marcusos.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
Ja pisałem to z własnych doświadczeń. Jeżdzę na codzień wieloma autkami i aktualnie też 2.0 TDCI 140 km i 340 Nm. I biorąc pod uwagę różnicę mas, to sharan musiał mieć więcej niż 300 Nm, a to już nie wersja 115 KM. Stąd tak zakładam, że ma 130, ale jak pisałem - mogę się mylić.
Ponadto - oznaczenia na klapie nic by nie znaczyły: TDI bez czerwonego 90 KM I czerwone 115 KM DI czerwone 130 KM TDI czerwone 150 km. Czy inaczej? Marcin Na marginesie Skimir napisz proszę jak się jeździ z 2.8 - moc, przyspieszenie, spalanie, wady zalety... Może się przesiądę M |
|||
30-01-2017, 20:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2017 20:06 przez wesol.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
Teoria dobra ale do golfa 4 np. W sga bywaly 115 z DI czerwonym. Bywaly tez DI czerwone i 130 koni jak i czerwone TDI i 130 koni. Kolorki to nie wyznacznik. Poza tym rozne bywaja stany motoru i bo jednemu auy ledwo wypluje 108 koni a drugiemu wypluwa 122 koni w serii. Poza tym rozlozenie momentu tez sie liczy. Juz nieraz auto mialo np 330nm i gorzej szlo od drugiego 310nm.
Moj w serii wyplul tez ponad 300nm. A jako ciekawostka to asz z sharana to nie ten sam asz co w golfie leonie octavi itd. Vagi na tdi pd sa agresywniejsze od CR z innych marek. Generalnie vagi tdi zawsze bywaly mocno przepompowane powietrzem. |
|||
30-01-2017, 20:21
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
A jako ciekawostka to asz z sharana to nie ten sam asz co w golfie leonie octavi itd.
Woem Poproszę o wyjaśnienie: Vagi - co to jest? CR - co to jest? Skrót od Common Rail? przepompowane powietrzem - a o co chodzi? Marcin |
|||
30-01-2017, 20:30
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
Asz w golfie ma turbo garretta a w sharanie b&w. Inny tez soft. W golfie wypluwa ponad 140 koni nawet pod 145 km. Sharan juz nie.
Vagi czyli vw audi grup. Przepompowane powietrzem. Od zawsze vw mial tdi z duza iloscia powietrza-nawet za duzo jak powinny miec. |
|||
30-01-2017, 20:57
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
Dzięki za wyjaśnienie.
A w takim razie podmienić turbiny i soft i sterowanie z golfa do Sharana ma sens i jest możliwe? |
|||
30-01-2017, 21:17
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Obroty silnika z automatem
Nie ma sensu bo zapodajesz wieksze turbo i robisz program i masz wiecej.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|