Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
diagnostyka dogrzewacza w Alhambra - POMOCY
|
29-01-2014, 19:27
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: diagnostyka dogrzewacza w Alhambra - POMOCY
FTDI to przejściówka na USB. Tu moja fotka wnętrza niebieskiego kabla:
http://obrazki.elektroda.pl/4600972200_1362901315.jpg Czarny kupiony w viakenie, ten w innej firmie. Te interfejsy są albo na FTDI232 albo na MAX232. Kable w obydwu takie same, sprawdzone organoleptycznie i suwmiarką. Jak dla mnie bez różnicy, z kabla lasso nie robię |
|||
Reklama
|
|||
|
29-01-2014, 19:45
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: diagnostyka dogrzewacza w Alhambra - POMOCY
Owszem przejściówka, ale programowalna. Dlatego z pozoru takie same kable idą np. jeszcze tylko do BMW, ale tylko pozornie.
Trochę się poduczyłem w tym temacie u brata elektronika. http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=3836 Człowiek najlepiej się uczy na własnych błędach. Ale my tu pitu, pitu i znów temat się niepotrzebnie rozrasta. |
|||
29-01-2014, 21:00
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: diagnostyka dogrzewacza w Alhambra - POMOCY
max 232 stanowi polaczenie, komunikacje miedzy autem a portem COM.
Na FTDI robi sie przelotki usb com. Czyli calkiem co innego. Sam robilem interfejsy do opla/vaga na maxie ale to sie poprost nie oplaca robic w domu na handel. Dla siebie sobie robilem ale w sumie na tranzystorach o dziwo wydaj sie byc bardziej stabilne mimo swojej prostoty no i odporniejsze na uwalenie jakims zwarciem itp. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|