Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Sharana 2011 silniki TDI jaki i czy problemowe
|
16-05-2011, 10:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2014 12:40 przez daneczek76.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Sharana 2011 silniki TDI jaki i czy problemowe
Witam,
to mój pierwszy post na tym forum. Przymierzam się do kupna VW Sharana. W moich obecnych autach cierpię na chroniczny brak miejsca i dostaję białej gorączki jak mam się gdzieś spakować na wakacje. Zamierzam kupić sobie półrocznego Sharana i zastanawiam się między 2.0 TSI i 2.0 TDI, a jeśli TDI to 140 KM czy 170 KM? Czy macie doświadczenia z tymi jednostkami? Pamiętam z Audi, że niektóre serie diesli 2.0 były bardziej awaryjne, inne mniej czy tu też jest takie zjawisko? Pozdrawiam |
|||
Reklama
|
|||
|
16-05-2011, 13:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2012 14:20 przez daneczek76.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
2.0 TDI Były to silniki w Koncernie VAG stosowane w okresie od 2005 do końca 2007 to tak ogólnie.
dokładnie tak: 2.0 TDI 8V 136KM bez wałków wyrównoważających silniki BMM,BGW Bez problemowy silnik Sporadycznie pękają głowice mostek miedzy zaworami a końcówką pompowtryskiwaczy. Często stosowane te silniki były w Mitsubishi. 2.0 TDI 8V Z wałkami wyrównoważającymi silnik BKP to samo co BMM i awarie pompy Oleju 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważających z pompowtryskiwaczami Bosch silniki BSY BKD AZV pękają głowice do końca 2007. Awarje turbiny produkowanej w Rumuni, i pompek z końcówka numeru B Najbardziej przyzwoity i dobry z tych to BKD rocznik od 2007 2.0 TDI 16V Z wałkami wyrównoważającymi silniki BRT, BRE, BLB problemy jak BKD i dodatkowo napęd pompy oleju i wałków wyrównoważających. 2.0 TDI 16V Z wałkami wyrównoważającymi BKP,BRD,BMR lub bez wałków BMN który ma pompki Siemensa ale te same problemy jak BOSCH , zapychanie się dysz i utrata mocy. Reasumując jak kupuje się używkę 2.0 TDI trzeba kupować auto koniec 2007 i w górę czyli najlepiej początek 2008 i dalej lub 1.9 Oczywiście 2.0 TDI już pala więcej i nie są tak oszczędne jak 1.9 TDI. Bo 1.9 TDI jest THE BEST. Tak że ciebie to nie dotyczy bo ty chcesz jak rozumiem Sharana MK3 co do sinika wziął bym 2.0 TDI 170 KM i zawirusował. |
|||
|
17-05-2011, 08:42
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
Dzięki za odpowiedź. Też skłaniam się najbardziej ku temu silnikowi.
A czemu byś zawirusował? Podniesienie mocy? Gdzie warto to zrobić? |
|||
17-05-2011, 14:36
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
wiesz na początku mocy starcza ale potem człowiek się przyzwyczaja i brak ja każde auto które mogłem zawirusować zrobiłem nigdy nie żałowałem, a banan na twarzy jest bezcenny.
Druga sprawa bezpieczeństwo czynne i frajda - "zapas" mocy silnika umożliwiający przyśpieszenie w razie zagrożenia, auto lepiej się zbiera a co za tym idzie wyprzedzanie czy start na skrzyżowaniu , lepszy dół itd. Zależy gdzie mieszkasz jeśli WAWA okolice to albo Masters albo Rogaletti czyli MR-Motors. Jak Katowice i okolice to Aligator. ITD,....... |
|||
19-05-2011, 09:09
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
Mieszkam we Wrocławiu, poszukam czegoś w okolicy.
Dzięki jeszcze raz za odpowiedź. Jak już uda mi się kupić, to się pochwalę |
|||
19-05-2011, 09:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2011 09:51 przez daneczek76.)
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
Jeśli chodzi o mój ukochany WROCŁAW to chip w EcuProject stara nazwa Dynosoft . ECU Project
ul. Grobla Kozanowska 28 53-633 Wrocław |
|||
19-05-2011, 10:23
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
Orzel tylko w Sobótce nie kupuj jak swojego kupowałem to miałem wycieczkę właśnie tam i okazało się kicha.... 900 km przejażdżki na darmo ....
miał być żony gościa do którego dzwoniłem okazał się kolegi policjanta na dodatek przemalowany i do tego tylko z kluczykiem servisowym.... Ale to alhambra była nie sharan .... |
|||
29-05-2011, 07:52
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
daneczek76: dzięki za namiar.
Auta szukam u zachodnich sąsiadów. Uzbroiłem się w czujnik grubości lakieru i będę sprawdzać, gdzie się da |
|||
29-05-2011, 08:07
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
To uzbrój się w cierpliwość
|
|||
29-05-2011, 10:43
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Kupno Sharana 2011
Ja mam taie pytanie odnosnie czujnika grubosci. Nie wiem czy wiesz aler sporo robi sie poprawek lakierniczych w ramach gwarancji w aso. To znaczy ze skreslasz sporo aut bo bylo malowane. Szukaj takiego co nie mialo prostowanych podluznic, nie siedzialo na ramie, bylo prostowane pol przodu itd. Jak tak szukasz to odrazu kup w salonie.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Jaki olej do TDI CR ? | daneczek76 | 32 | 35,356 |
09-01-2021 18:52 Ostatni post: rokef |