Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
|
22-12-2013, 19:05
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
Dzięki Panowie, spróbuję, choć nie wiem czy tam nie ma od dołu podłużnic.
Dam znać jutro czy coś wykombinowałem |
|||
Reklama
|
|||
|
22-12-2013, 22:58
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
Musi mieć komplet foteli. Mój kolega też kupił alhambrę z 5 fotelami, nie chcieli na przeglądzie zarejestrować na 7 os. Porzyczył ode mnie dwa (całkiem inna tapicerka u niego skóra a u mnie welur) i przeszło na 7 osób, liczy się kpl siedzeń.
|
|||
22-12-2013, 23:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2013 23:09 przez goozik.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
Ghia ma fabrycznie 6 foteli ,a rejestracja jest na 7.
O co chodzi? Po za tym ;jak złożysz kanapę np;w cqnto to zarejestrujesz tylko na 2 osoby ,czy jak? |
|||
23-12-2013, 09:57
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
SGA ma siedzenia montowane w zaczepy a nie pryzkrecane na stale srubami. Ilosc foteli nie jest istotna. W zasadzie kazdy SGA jest rejestrowany na 7 osob. Innej opcji nie powinno być chyba ze kratka z tylu albo nawet zaraz za przednimi fotelami sciana( widzialem cos takiego) i wtedy jest dwu osobowy albo 5 osobowy. Diagnosta nie powinien sie upierac co do foteli bo sa demontowalne na szybkiego bez ingerencji kluczami.
Zasada jest taka ze ma miec fabryczne mocowania i pod nie umocowane pasy bezpieczenstwa oraz siedzenia/fotele. Nie jest dopuszczlene zadne spawanie, ciecie itp nawet jakby to zrobil mega profesjonalnie ze stali podwojnie hartowanej i nierdzewnej. PRzeróbki odpadaja!! |
|||
29-01-2014, 13:13
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Montaż foteli 3 rzędu w wersji ciężarowej
Autko mam już zarejestrowane na 7 osób.
Sprawa z przeróbką była trochę skomplikowana. Przypomnę - miałem wersję ciężarową z 5 mocowaniami i fotelami. W bagażniku były otwory do zamocowania dodatkowych mocowań foteli, ale nie miały gwintu, w dodatku położenie skrajnych szyn pokrywało się z podłużnicami od dołu podłogi bagażnika, więc nie było mowy o dokręcaniu od spodu śrubą i nakrętką. Rozwiązałem to po prostu tak: tam gdzie się dało (były dziury na wylot w podłodze) to przykręciłem mocowania śrubami z podkładkami i nakrętkami samoblokującymi (chyba tak to się fachowo nazywa), a tam gdzie nie było dojścia od dołu zastosowałem nitonakrętki. Co do rejestracji...to myślałem, że ktoś to będzie sprawdzał, szarpał itp...a tu otworzyli bagażnik, zobaczyli że są fotele (pożyczone od znajomego), zrobili zdjęcie i przeprowadzili normalny przegląd zawieszenia, hamulców i amortyzatorów. W sumie cała przyjemność 220 zł (faktura za przeprowadzenie zmian... i przegląd specjalistyczny). Dzięki Panowie za pomoc, sugestie. Mam nadzieję, że komuś ten opisany przykład się przyda. Pozdrowienia |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|