Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
drganie kierownicy przy hamowaniu i tarcie przy skręcaniu w prawo
|
16-06-2019, 07:59
Post: #61
|
|||
|
|||
RE: drganie kierownicy przy hamowaniu i tarcie przy skręcaniu w prawo
Ale indukcja nie traktujemy śruby..
Traktujemy miejsce w które wchodzi śruba i wówczas śruba dostaje więcej miejsca. Indukcja podałem dla przykładu. Musiałby wziąść suw w rękę i powierzyć otwór i element. Następnie zrobić to samo z zamrozonym elementem przed i po. Nie wiem ile ma tak naprawdę np w przypadku tulei belki ma ona więcej na średnicy od otworu może to być nawet te 0.20mm. Wiem że dużo wiary pìsze że to pomaga czego sam doświadczyłem tak samo kolega powołał się na chłopaków z BMW. |
|||
Reklama
|
|||
|
16-06-2019, 08:52
Post: #62
|
|||
|
|||
RE: drganie kierownicy przy hamowaniu i tarcie przy skręcaniu w prawo
Ale mnie nie interesują wywody amatorów. Jako że jestem mechanikiem wiem co mówię. To nie plastelina.
Teraz przejedź się do jakiegoś mechanika i pobaw się ta grzałka indukcyjna i spytaj go co będzie nią grzał czy śrubę czy element. Ja np bawiłem się taka grzałka indukcyjna. Nie taka mała tylko wielkości migomatu z chłodzeniem samej grzałki cieczą. Grzalem w audi z 2012 roku i sruby dolne w wahaczach nie chciały puścić. Jedna się ukręciła i spawalismy do niej , grzaliśmy i nic. Trzeba bylo jednak rozwiercic. Podgrzej sobie w domu śrubę i zmierz ta suwmiarka przed i po. Zdaje relacje jak ci spuchła. |
|||
16-06-2019, 09:14
Post: #63
|
|||
|
|||
RE: drganie kierownicy przy hamowaniu i tarcie przy skręcaniu w prawo
Spokojnie..
Znam że 2 takich jak Ty ich nazywasz amatorów co mają od rana do wieczora ręce pełne roboty. A że nie mają firmy to nie świadczy to o niczym... Właśnie jeden z nich zakupił indukcje po to by było łatwiej mu walczyć że srubami. Nie jestem po to by oceniać czy jesteś dobrym mech czy złym bo wiedze i dosw masz napewno za 2 lub więcej. Co do mechaników po fachu to różnie bywa. Co byś powiedział że gość co robi od 30 lat w zawodzie zjadł żeby na tdi vp 37 poskladal setki i twierdzi w zaparte że aby wymienić gumkę pod nastawnikiem musi całą pompe wyjąć??? |
|||
19-06-2019, 19:00
Post: #64
|
|||
|
|||
RE: drganie kierownicy przy hamowaniu i tarcie przy skręcaniu w prawo
Ja śruby do przykręcenia zwrotnicy dałem takie:
Śruba M12x80 łeb 6-kątny 10.9 czarne Nakrętka wysoka kołnierz M12 DIN6331 kl.10.9 pasują jak ulał. I uszczelniający 222 loctite na gwint i niczym śruby nie smarowałem bo lużno wchodziła i nie powinna rdza jej zblokować. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|