Ocena wątku:
Dwumasa
29-05-2018, 22:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2018 22:18 przez junak1956.)
Post: #51
RE: Dwumasa
Z ostatniej wypowiedzi kolegi wesol wnioskuje ze dwumasa z silnika asz leona pasuje do sharana auy chodzi o to ze wymienilismy z kolego w jego leonie i mi sprezentowal naprawge wedlug mnie jeszze dobre kolo dwumasowe z calym kompletem i mam ochote wrzucic do siebie ostatnio kupilem jednomas i okazalo sie fabrycznie spierniczone po 30 dniach oddali pieniazki poprostu uznali reklamacje. Jezdze na swoim starym dwumasie i mam ochote 3 raz wyciagnac skrzynie i zalozyc ta jego dwumase i lozysko wyciskowe bo czasem zgrzytnie mu skrzynia.
Dwumas super wraca z krancowych wychylen ma troche wiekszy luz bezwladny ale u niego poza o wiele mniejszym udezeniu podcza gaszenia niz u mnie nie bylo ozna zuzyci zbytnio. Na liczniku mial 240tys ja mam u siebie 210 a jak zgasze bez sprzegla to jakbym mlotkiem klepal po obudowie i na wolnych tez czasem puknie. Czy mozna jakos przemyc dwumase lub posmarowac lub jakos jej pomoc skoro i tak jest na wierzchu mialbym na to czas bo mam zapas.
Reklama

17-11-2018, 21:38
Post: #52
RE: Dwumasa
Dzień dobry.Chciałbym się przywitać i przedstawić. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Alhambry 1.9 z maszynownią AUY.Moja skorupa jest z bodaj z 2004 roku,ma na liczniku prawie 3 setki i jeszcze chyba nikt tam nie dłubał.Zakupiłem ją od jakiegoś rodowitego Frytza za małe pieniądze z zamiarem doprowadzenia do stanu w którym nie będę się wstydził tym jeździć.Podczas tych prac często czytałem,co Szanowni Koledzy mieli do powiedzenia w interesujących mnie tematach.Dzięki temu prawie kończę...
Pozostały jakieś tam pierdoły,ale i sprzęgło.Właśnie dlatego postanowiłem napisać i poprosić o pomoc.
Sprzęgło było słabe od początku,nikt tego nie ukrywał i byłem tego świadom.Nadszedł chyba czas jego wymiany,gdyż chroboli coraz bardziej na biegu jałowym oraz przy zmianie z 4 na 5 oraz 5 na 6 bieg.Jedynka też już coraz ciężej wchodzi.Dodam,że podniosłem moc (a właściwie kolega który ma o tym pojęcie to zrobił) i czasami ciągam przyczepy.Podobno mam teraz ok.140-145 KM oraz plus 70-80 Nm. Nigdy tego nie sprawdzałem,bo i po co.Auto chodzi naprawdę fajnie.Jest różnica.Nie mam pojęcia o elektronice,więc napiszę tak:zgrał sobie mój program i wysłał go do obróbki do człowieka z którym współpracuje.Wcześniej to samo zrobił mi w Masterze i też jest ok.Więcej o mocy nie powiem bo nie wiem.
Podpowiedzcie proszę co tam wpakować.Korci mnie wymiana na zwykłe sztywne jedno masowe.Skrzynie mam 6-cio biegową.Kolega mi to odradza a na forach-w tym i na tym-czytałem,że będzie ok.
Podpowiedzcie coś proszę.Zaproponujcie proszę może jakiś zestaw. Ja może będę mógł kiedyś pomóc w temacie Francuskich dostawczaków,ale o Volkswagenowatych za wiele nie wiem. Dodam jeszcze,że ostatnie sprzęgło jakie mi padło było w VW T2 jakieś 25 lat temu...(tamto auto akurat znam na pamięćBig Grin )
Pomożecie?
Ben.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name