Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Syczenie ze schowka pasażera.
|
24-08-2012, 22:05
Post: #1
|
|||
|
|||
Syczenie ze schowka pasażera.
Klimę nabijałem 2 lata temu,po wymianie zaworu rozprężnego i naprawy rurki.Szczelnośc była sprawdzana azotem na 20 atmosfer i wynik po 30 min,ok.Wszystko było w porządku aż do dziwnego syczenia od strony schowka.Co prawda chłodziło wtedy ale troszkę słabiej, teraz już wogule nie chłodzi.Taki dziwny syk tylko trochę mniejszy jest też z tylniego parownika.Klima dwusterfowa , brak migania klimatronika,wiatraki jak i sprężarka się załącza.Przewody przed zaworem rozprężnym jeden gorący , drugi chłodny.Obejrzałem wszystkie przewody ,chłodnicę ,zawory i nie widać żadnego śladu wycieku, zostaje tylko parownik pod deską , ale trudno się tam dostać.Co jeszcze mógłbym sprawdzić przed wyjazdem do warsztatu?
|
|||
Reklama
|
|||
|
25-08-2012, 08:15
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Syczenie ze schowka pasażera.
szczelnosc sprawdza sie w okularach z lampa na UV bo inaczej nic nie zobaczysz. Po co zawor rozprezny wymieniany byl i na jakiej marki zostal wymieniony?? Chlodzic moze slabo jak bedzie malo czynnika z tym ze po 2 latach to raczej nie powinno sobie samoczynnie ujsc.
|
|||
25-08-2012, 09:08
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Syczenie ze schowka pasażera.
Zawór zmieniany był dlatego że poprzedni warsztat za mocno dokręcił śruby i naderwał się gwint.Zawór znajduje się na lewym błotniku(ten od drugiego parownika -klima dwustrefowa), sam zmieniałem i sam kupiłem używkę.Teraz patrzyłem do tego zaworu i wszystko niby ok, nie widać śladu zieleni tak jak poprzednio.No ale może tak jak mówisz,trzeba załorzyć okulary,czyli czynnika nie powinno się dobijać jak jest wszystko szczelne?
|
|||
25-08-2012, 09:44
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Syczenie ze schowka pasażera.
sprawdza sie jaka jest ilosc czynnika. Nie dobija sie jak sie nie wie ile go tam jest. Nie moze byc go za duzo jak i za mało. Wbrew opiniom lajków ze wiecej czynnika to zimniej w srodku mija sie to jednak z prawdą. Sprawdzic na poczatek ile jest czynnika w ukladzie. Jesli nie bedzie duzo mniej jak zaklada producent( nie wiem ile masz czy 1050g czy 1400g- bywalo roznie przy dwustrefowej). Syczenie takie jest slyszalne w sumie w aucie jak pracuje klima a takze jak wylaczysz silnik to jeszcze sie gaz rozpreza na parowniku i takie dzwieki wydaje. Z racji z emasz dwa parowniki i zawory rozprezne to w dwoch miejscach moze tak byc.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Alhambra MK I FL 2,0i ATM 115 - dziurawy przewód pod schowkiem pasażera | eMeR | 3 | 1,317 |
15-05-2018 07:21 Ostatni post: markiz323 |
|
syczenie | maselinho | 1 | 1,256 |
13-05-2015 15:29 Ostatni post: wesol |
|
syczenie po włączeniu klimy | tomamar | 14 | 8,214 |
14-11-2013 00:29 Ostatni post: Drops |
|
Zamknięta klapka nawiewu pasażera | Squiby | 11 | 5,951 |
18-06-2013 16:51 Ostatni post: wesol |
|
Syczenie , wyłączający się kompresor , falujące obroty | kuba | 2 | 2,166 |
19-04-2013 19:43 Ostatni post: G.T. |