Ocena wątku:
vw czy seat
07-07-2012, 14:40
Post: #1
Information vw czy seat
witam jestem szczęśliwym posiadaczem passata b4combi, lecz okazało sie ze moja zona jest w ciąży a wczoraj lekarz na usg pokazał nam jak bija dwa serduszka, doszliśmy do wniosku z zona ze w tej sytuacji nasze b4 bedzie trochę małe, pomysłem o sharanie ale w oko wpadło mi cos bliźniaczo podobne:
http://otomoto.pl/seat-alhambra-2-8-v6-4...90267.html
szukam raczej czegoś od 2000roku ale max do 2002, skoro posiadacie to może jakieś dobre rady, ze lepiej diesel,lub vw anie seat najlepiej to ten model silnika bo....
na co trzeba zwracać uwagę przy kupnie itp, wszystkie porady lub sugestie zawsze mile widziane, plusy i minusy itp, bardzo dziękuje za wszystkie pomysły
Reklama

07-07-2012, 18:18
Post: #2
RE: vw czy seat
Powiem Ci jak zwykły użytkownik, bo nie jestem mechanikiem ani zawodowym kierowcą.
Jak robisz trasy, wystarczy że będą to odcinki 50km i około 100 150dziennie to TDI a jak mieszkasz i pracujesz w mieście robiąc 5 do 20 km dziennie to benzyna bez wynalazków typu gaz.
Jak auto rodzinne to 115km 100% się sprawdza, podobno mocniejsze są mniej awaryjne ale jak lejesz normalne paliwo i olej,
wymieniasz często filtry i jeździsz normalnie, to nie ma prawa nic się stać.
Czy ford, seat albo VW to już kwestia nadarzającej się okazji, uprzedzeń i gustu, bo niby to samo, ale zawsze jest jakieś ale.



SHARAN TREND 85kw TDI 6SG
obecnie Foka
Wrocław
07-07-2012, 20:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2012 20:55 przez zawiszanieczarny.)
Post: #3
RE: vw czy seat
Gratuluję bliźniaków. Też mechanikiem nie jestem a powiem ze swojego doświadczenia. Jest nas piątka, mam trójkę dzieciaków i faktycznie wybór między którymkolwiek z "trojaczków" vw, seat czy ford galaxy jest trafny. Auta te są przestronne, wygodne i nie zamieniłbym mojego Sharana na żadne inne.