Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Odcina turbo przy 80km/h
|
02-01-2011, 19:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2014 23:15 przez moherydz.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Odcina turbo przy 80km/h
witam chcialem zapytac i poprosic o pomoc posiadam seata alhambre 2000 odcina turbo przy 80km/h wymienilem przeplywke wyczyscilem zawor erg dwa dni bylo ok i z powrotem to samo jeszcze jedno z filtra powietrza dochodzi dziwny odglos jak schodzi z obrotow moze ktos podpowie co jest grane pozdro mateusz
|
|||
Reklama
|
|||
|
03-01-2011, 17:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2014 23:15 przez moherydz.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: pomoc
11. Przy tworzeniu nowego tematu w treści powinna być podane: marka, model, rocznik, rodzaj i pojemność silnika. Warto podać jak najwięcej szczegółów dotyczących samochodu.
Najpierw podłączył bym się pod Vag-a . Potem zaczoł bym szukać jak nic by mi vag nie wykrył ,najpierw szukał bym nie szczelności na wężach podciśnieniowych ,potem bym sprawdził zaworek N75 , Jezeli to by nic nie dało to wtedy szukał bym gdzieś nie szczelności w IC lub na odcinku od Ic do turbo. Ostatnią czynnością jaka bym wykonał było by sprawdzenie(wyczyszczenie ) turbiny czy nie zapiekły się kierownice . |
|||
10-01-2011, 18:50
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: pomoc
Przy nieszczelnym ukladzie dolotowym tzn.od turbo do kolektora ssacego autko kopci na czarno.ale jak tu kolega stwierdzil podcisnienie sprawdzic , czy tez dzwignia od kierownic turbiny porusza sie w calym zakresie i zaworek N75 sprawdzic to ten z bialym kapturkiem.Dla pewnosci mozna podmienic z zaworkiem od AGR-ru.Sprawdz tez na turbinie te gruszke co jest przewod podcisnienia podlaczony czy on jest caly.Bywaja przypadki jak w N75 ze membrana murszeje peka i sprawia to tez problem w ustaleniu przyczyny.Jesli to wszystko jest 100% ok czeka ciebie czyszczenie kierownic turbiny.
Daj znac co bylo usterka. |
|||
10-01-2011, 20:12
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: pomoc
W Passacie miałem przetarty IC i nie kopcił mało powietrza załapywał ,ale jak zwaliło mi rure z IC to za mną nic nie było widać,.
Tylko czarną zasłonę dymną. |
|||
10-01-2011, 20:50
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: pomoc
Przy nieszczelnym ukladzie dolotowym tzn.od turbo do kolektora ssacego autko kopci na czarno.ale jak tu kolega stwierdzil podcisnienie sprawdzic , czy tez dzwignia od kierownic turbiny porusza sie w calym zakresie i zaworek N75 sprawdzic to ten z bialym kapturkiem.Dla pewnosci mozna podmienic z zaworkiem od AGR-ru.Sprawdz tez na turbinie te gruszke co jest przewod podcisnienia podlaczony czy on jest caly.Bywaja przypadki jak w N75 ze membrana murszeje peka i sprawia to tez problem w ustaleniu przyczyny.Jesli to wszystko jest 100% ok czeka ciebie czyszczenie kierownic turbiny.
Daj znac co bylo usterka. mariozz dzieki to turbina a dokladnie lopatki geometrii |
|||
11-01-2011, 20:28
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: pomoc
(10-01-2011 18:50)marrioz napisał(a): Daj znac co bylo usterka.kolego jak możesz poradzić... jak schodzę z obrotów powyżej 1500tys. to słyszę dźwięk jakby koło pasowe obróciło się na zatrzymanym pasie (przepuszcza)...czy to coś nie tak z turbo? |
|||
11-01-2011, 22:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2011 22:33 przez marrioz.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: pomoc
Kolego nie wiem za bardzo o jaki dzwiek chodzi ale jesli autko dobrze ciagnie i nie masz spadkow mocy przy przyspieszaniu poprzez rowna jazde to turbine bym wykluczyl ona ma za mala tolerancje bledu mechanicznego albo jest sprawna albo nie.Sprawdz filtr powietrza jak zdejmiesz dolot do skrzynki filtra przyluz reke powinno tylko i wylacznie ssac powietrze bez efektu cofania sie powietrza.Naprawialem silnik co prawda 2.0 tdi 136KM w pasku i tam byla wytarta szklanka popychacza az sprezynapopychacza tarla o walek i tam tez dochodzily dziwne dzwieki.Po wymianie walka i 8miu szklanek usterka minela.Opisz cos wiecej na temat szrona dolegliwosci.
|
|||
14-01-2011, 00:12
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: pomoc
(11-01-2011 22:31)marrioz napisał(a): Opisz cos wiecej ...no tak...zapewne to nie turbina....na postoju "wciskam pedał gazu" i przy odpuszczaniu nie słychać poślizgu...ten poślizg raczej nie przypomina poślizgu paska ...one raczej piszczą ?....u mnie słychać przy odpuszczaniu takie przerywane , przeciągnięte trzy cztery szurnięcia...jakby jakieś koło zatrzymywało się, a pasek ślizga się dalej, pulasacyjnie |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|