Ocena wątku:
różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
03-04-2017, 16:53
Post: #11
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
(03-04-2017 14:03)wesol napisał(a):  6cm to troche duzo. Musialbys chyba podniesc troche naosadzeniu amorka w zwrotnicy z 2 cm jakies dluzsze springi ze 2-3cm i juz bedzie 5. Nie wiem czy to i tak nie jest za duzo bo chodzi o dlugosci polosi wahacze itd. Tylne zawieszenie to wymiana sprezyn plus ewentualnie podlozyc jakis dystans pod sprezyny no i tez przedluzyc pewnie amorki.
Dzięki,
Wiesz może jak dobrać dłuższe springi? Myślałem też o wymianie na progresywne w nadziei że lepiej będzie zbierał dziury i rozjechane progi na osiedlu.
Reklama

07-04-2017, 10:37
Post: #12
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Ja się podepnę może trochę nie w temacie rozmowy, ale czy się różni zawieszenie sport od zwykłego? Sam posiadam sport (rozkodowałem dodatkowe wyposażenie i się dowiedziałem). Auto na pewno siedzi niżej niż poprzedni Sharan 1.8T, ale o ile?

Czy muszę wpełznąć pod auto i zczytać kody na amorkach i sprężynach, żeby się dowiedzieć? Było kilka czy jedna wersja tego zawiasu "sport"?



150KM -> 150kW Tongue
07-04-2017, 21:24
Post: #13
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Podpowie mi ktoś OCB z sprzężynami z passata na tył bo wielokrotnie o tym czytałem, są krótsze od SGA?
07-04-2017, 22:09
Post: #14
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Z tego co pisali koledzy jak chcesz posadzic dupke ostro to wtedy od passata.



Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
10-04-2017, 09:35
Post: #15
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
A co z przodem jak tył posadzisz? Oraz co z ori amorkami?



klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
11-04-2017, 00:23
Post: #16
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Jak dobrze kojarzę to kładą gwintowane zawieszenie. Z racji tego ze tyl i przy gwincie słabo sie glebi wyciagaja srube regulujaca tył. Ale wiekszosci i tak malo i klada sprezyny od passata



Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
11-04-2017, 14:17
Post: #17
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze, sprężyny z gwintu do passata b5 kombi, ale amorki muszą być z gwintu bo auto już nisko siedzi, z przodu też gwint, żeby przód nie był wyżej
20-04-2017, 08:33
Post: #18
RE: różnica zawieszenia sportowego 40/40 a 70/50
Tak przy okazji , po weekendzie bede miec na sprzedaz swoje tylne sprezyny z gwintu FK. Jezdzily oszczednie 14 miesiecy. Po wyjeciu zrobie fotki.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name