Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
|
29-04-2010, 13:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2010 13:17 przez carbohydrogen.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
Dziękuję Wszystkim którzy zainteresowali się moim tematem. Napisze najlepiej od początku. Wstępnie już wiem, co się dzieje z moim autkiem. Zrobiłam test na "ucho"
Wystarczyło wziąć płaski kijek, w miarę długi. Jeden koniec tegoż kijka przykładałam do silnika i klawiatury. Do drugiego końca przyłożyłam ucho. Silnik jest uruchomiony. Znalazłam "stuki" za pierwszą świecą żarową z lewej strony. Tam coś jest zabudowane. Nie bardzo wiem, co tam jest. Ale tuż obok na pewno znajduje się pasek rozrządu. Troche wyżej jest klawiatura. Dzisiaj mechanik w sumie postawił dwie ostateczne diagnozy. Pompowstryskiwacz lub szklanki. Tyle że zadano mi pytanie na które kompletnie nie znam odpowiedzi. Czy moje auto ma wtryskiwacze czy pompowtryskiwacze? Bo podobno jest to różnica, a wszyscy i tak mowią zawsze pompowtryskiwacze mimo, że to w rzeczywistości są TYLKO wtryskiwacze. Wobec tego tu moje pytanie. W co wyposażony jest mój SHARIK Dla przypomnienia dodam: VW Sharan TDI 1,9 (116KM) 2000r (rejstrowany we wrześniu, niektórzy mówią, że to wersja po liftingu) |
|||
Reklama
|
|||
|
29-04-2010, 15:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2010 16:08 przez niebieski91.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
stawiam na to że jeżeli 116 KM i po liftingu (ważna w tym względzie data produkcji a nie rejestracji) to raczej będzie na pompkach -
a jednak wzieli pod uwage szklanki nie wiem jaki odgłos wydaja pompowtryski ale wiem ze szklaneczki lubia ładnie postukać - miałem do wymiany dwie - wymieniłem wszystkie (po co dwa razy rozbierać skoro jedna szklaneczka kosztuje w granicach 20-30 pln w zalezności od producenta aha i jeszcze jedno jezeli to stukanie wystapiło po zalaniu "dziwnego paliwka" - a wczesniej tego nie było to faktycznie możliwym jest uszkodzenie pompowtryskiwacza - a to raczej na pewno powinien pokazać VAG |
|||
30-04-2010, 09:12
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
No to teraz wszystkich zaskocze. Wczoraj pojechałam na diagnostyke BOSH DIESEL SERVICE. Ręce mi opadły, bo okazuje się,że jednak prawdopodobnie silnik jest to kapitalnego remontu lub wymiany. I tu właśnie oczekuję rady co lepiej zrobić.
Takie wystąpiły błędy (kompletnie nie wiem co to znaczy- proszę o TŁUMACZENIE!! - 412E - PRZERYWACZ SPALANIA CYLINDER 2 - 463A - STEROWNIK SILNIKA ZABLOKOWANY Oby dwa błedy są błędami statycznymi.... |
|||
02-05-2010, 10:20
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
odnośnie tych kodów błędów gdzieś czytałem o gościu który miał ten kod 412E i parę innych z tym że w VW New Beetle i jemu pomogło wymiana kabli zapłonowych
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|