Ocena wątku:
Pompa paliwa
27-03-2023, 21:04 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2023 21:08 przez popo666.)
Post: #1
Pompa paliwa
Cześć Panowie, stało się Sharan nawalił.
Dwa tygodnie temu zgasł mi samochód i już nie chciał odpalić (mrugająca kontrolka świec)
Błędy:

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5227 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0087 00 [101] - za niskie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215133 km
Data: 2023.02.23
Czas: 07:45:15

Prędkość obrotowa silnika: 1353.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 98.8 %
Prędkość pojazdu: 53 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 9 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 1 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.820 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 79
Temperatura paliwa: 6.2 °C
Średnia dawka wtrysku: 45.33 mg/stroke
Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 102400 hPa
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 783500 hPa
Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1384
Poziom paliwa: 22.00 l

5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0087 00 [096] - za niskie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215133 km
Data: 2023.02.23
Czas: 07:45:18

Prędkość obrotowa silnika: 1414.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
Prędkość pojazdu: 49 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 10 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 0 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.820 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura paliwa: 6.0 °C
Średnia dawka wtrysku: 24.12 mg/stroke
Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4
Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 121900 hPa
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 718600 hPa
Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1384
Poziom paliwa: 22.00 l

10059 - Elektronika pompy paliwa
P308E 00 [101] - za wysoka temperatura
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215133 km
Data: 2023.02.23
Czas: 07:46:27

Prędkość obrotowa silnika: 219.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 100.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 19 °C
Temperatura powietrza zasysanego: -1 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 9.620 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_CRANKING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 2

10061 - Pompa paliwa
P3043 00 [237] - Usterka mechaniczna
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 214960 km
Data: 2023.02.06
Czas: 07:52:56

Prędkość obrotowa silnika: 1031.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 56.5 %
Prędkość pojazdu: 3 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 2 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 0 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.780 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_RUNNING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

10064 - Pompa paliwa
P308D 00 [101] - za mała liczba obrotów
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 214948 km
Data: 2023.02.05
Czas: 18:38:52

Prędkość obrotowa silnika: 1005.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 71.0 %
Prędkość pojazdu: 1 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -1 °C
Temperatura powietrza zasysanego: -1 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.900 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_RUNNING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3



Mój mechanik posprawdzał stwierdził, że opiłków w filtrze brak, wymienił filtr i stwierdził, że pompa w baku bo ledwo co paliwo leciało, a jak podał paliwo z bańki w której ciśnienie wytworzył to chodził samochód elegancko. Zakupiłem pompę używkę, zamontował odpowietrzył i samochód chodził równo tydzień. Dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrolka świec i samochód zaczął szarpać, po chwili przeszedł w stan awaryjny (brak mocy) aby następnie zgasnąć i już nie odpalić.

Błędy:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 HH HW: 03L 907 309 Q
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC X28 9956
Kodowanie: 0019003A043401080000
Kod serwisu: WSC 12345 678 02284
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018HH 003010 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod
VCID: 77F7C293CED60A35B3-8022
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0087 00 [101] - za niskie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 215243 km
Data: 2111.14.18
Czas: 19:34:34

Prędkość obrotowa silnika: 1551.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 99.2 %
Prędkość pojazdu: 23 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.900 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 80
Temperatura paliwa: 17.2 °C
Średnia dawka wtrysku: 24.17 mg/stroke
Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 292800 hPa
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 965800 hPa
Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1683
Poziom paliwa: 71.00 l

5212 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0087 00 [096] - za niskie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215244 km
Data: 2111.14.18
Czas: 19:34:35

Prędkość obrotowa silnika: 1722.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
Prędkość pojazdu: 26 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.880 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura paliwa: 17.2 °C
Średnia dawka wtrysku: 24.40 mg/stroke
Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5
Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 747100 hPa
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1083000 hPa
Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1683
Poziom paliwa: 71.00 l

5175 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1065 00 [101] - różnica regulacji
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215244 km
Data: 2111.14.18
Czas: 19:35:30

Prędkość obrotowa silnika: 1704.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 76.9 %
Prędkość pojazdu: 60 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 11 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.860 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_RUNNING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3


10061 - Pompa paliwa
P3043 00 [167] - Usterka mechaniczna
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215243 km
Data: 2111.14.18
Czas: 19:33:57

Prędkość obrotowa silnika: 1687.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 58.0 %
Prędkość pojazdu: 26 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 66 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.920 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_RUNNING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

10064 - Pompa paliwa
P308D 00 [101] - za mała liczba obrotów
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 215243 km
Data: 2111.14.18
Czas: 19:33:55

Prędkość obrotowa silnika: 3069.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 5.5 %
Prędkość pojazdu: 26 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 66 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.880 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_RUNNING
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB U

Po skasowaniu natychmiast wraca:
10061 - Pompa paliwa
P3043 00 [167] - Usterka mechaniczna

Samochód kręci nie odpala.
Reklama

26-07-2023, 13:13
Post: #2
RE: Pompa paliwa
Opiszę Wam co było bo może się komuś przyda.
Jak pisałem wcześniej po zamontowaniu używki samochód pochodził 1 dzień i wszystko wróciło. Okazało się, że uszkodzony był moduł sterujący pompą i używka się spaliła. Po wymianie modułu i pompy samochód działa.
Zrobiłem nim już trasę na Chorwację i z powrotem i jest ok.
 Thanks given by: pitermaly7
27-07-2023, 11:36
Post: #3
RE: Pompa paliwa
Fajno. To się chwali




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dodatkowa pompa wody blad i check engine b-i-g 2 1,520 26-02-2023 21:39
Ostatni post: wesol
  Tłumik 7N na przewodzie paliwa Maciej_F 1 745 01-03-2021 19:37
Ostatni post: wesol
  Pompa paliwa w baku adri1 11 2,840 18-07-2020 20:12
Ostatni post: adri1
  Niskie ciśnienie paliwa, kontrolka świec żarowych krychawolina 1 1,254 02-05-2020 19:55
Ostatni post: Romek76
  Filtr paliwa - wymiana przy pierwszym przeglądzie? mwlodarc 22 8,196 12-05-2019 19:13
Ostatni post: Marco_Polo
  Wlany AdBlue do zbiornika paliwa AleksandrA 28 23,181 01-12-2016 15:20
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name