Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Pompa paliwa
|
27-03-2023, 21:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2023 21:08 przez popo666.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Pompa paliwa
Cześć Panowie, stało się Sharan nawalił.
Dwa tygodnie temu zgasł mi samochód i już nie chciał odpalić (mrugająca kontrolka świec) Błędy: 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5227 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215133 km Data: 2023.02.23 Czas: 07:45:15 Prędkość obrotowa silnika: 1353.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 98.8 % Prędkość pojazdu: 53 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 9 °C Temperatura powietrza zasysanego: 1 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 79 Temperatura paliwa: 6.2 °C Średnia dawka wtrysku: 45.33 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 102400 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 783500 hPa Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1384 Poziom paliwa: 22.00 l 5231 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215133 km Data: 2023.02.23 Czas: 07:45:18 Prędkość obrotowa silnika: 1414.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.6 % Prędkość pojazdu: 49 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 10 °C Temperatura powietrza zasysanego: 0 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura paliwa: 6.0 °C Średnia dawka wtrysku: 24.12 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 4 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 121900 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 718600 hPa Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1384 Poziom paliwa: 22.00 l 10059 - Elektronika pompy paliwa P308E 00 [101] - za wysoka temperatura Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215133 km Data: 2023.02.23 Czas: 07:46:27 Prędkość obrotowa silnika: 219.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 19 °C Temperatura powietrza zasysanego: -1 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 9.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_CRANKING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 2 10061 - Pompa paliwa P3043 00 [237] - Usterka mechaniczna MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 214960 km Data: 2023.02.06 Czas: 07:52:56 Prędkość obrotowa silnika: 1031.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 56.5 % Prędkość pojazdu: 3 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 2 °C Temperatura powietrza zasysanego: 0 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.780 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10064 - Pompa paliwa P308D 00 [101] - za mała liczba obrotów Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 214948 km Data: 2023.02.05 Czas: 18:38:52 Prędkość obrotowa silnika: 1005.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.0 % Prędkość pojazdu: 1 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -1 °C Temperatura powietrza zasysanego: -1 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.900 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Mój mechanik posprawdzał stwierdził, że opiłków w filtrze brak, wymienił filtr i stwierdził, że pompa w baku bo ledwo co paliwo leciało, a jak podał paliwo z bańki w której ciśnienie wytworzył to chodził samochód elegancko. Zakupiłem pompę używkę, zamontował odpowietrzył i samochód chodził równo tydzień. Dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrolka świec i samochód zaczął szarpać, po chwili przeszedł w stan awaryjny (brak mocy) aby następnie zgasnąć i już nie odpalić. Błędy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 018 HH HW: 03L 907 309 Q Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC X28 9956 Kodowanie: 0019003A043401080000 Kod serwisu: WSC 12345 678 02284 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018HH 003010 (VW36) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod VCID: 77F7C293CED60A35B3-8022 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 215243 km Data: 2111.14.18 Czas: 19:34:34 Prędkość obrotowa silnika: 1551.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.2 % Prędkość pojazdu: 23 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.900 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Temperatura paliwa: 17.2 °C Średnia dawka wtrysku: 24.17 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 292800 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 965800 hPa Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1683 Poziom paliwa: 71.00 l 5212 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215244 km Data: 2111.14.18 Czas: 19:34:35 Prędkość obrotowa silnika: 1722.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.6 % Prędkość pojazdu: 26 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.880 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura paliwa: 17.2 °C Średnia dawka wtrysku: 24.40 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 747100 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1083000 hPa Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.1683 Poziom paliwa: 71.00 l 5175 - Regulacja ciśnienia paliwa P1065 00 [101] - różnica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215244 km Data: 2111.14.18 Czas: 19:35:30 Prędkość obrotowa silnika: 1704.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 76.9 % Prędkość pojazdu: 60 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C Temperatura powietrza zasysanego: 11 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.860 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10061 - Pompa paliwa P3043 00 [167] - Usterka mechaniczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215243 km Data: 2111.14.18 Czas: 19:33:57 Prędkość obrotowa silnika: 1687.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 58.0 % Prędkość pojazdu: 26 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 66 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.920 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 10064 - Pompa paliwa P308D 00 [101] - za mała liczba obrotów Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 215243 km Data: 2111.14.18 Czas: 19:33:55 Prędkość obrotowa silnika: 3069.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 5.5 % Prędkość pojazdu: 26 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 66 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.880 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB U Po skasowaniu natychmiast wraca: 10061 - Pompa paliwa P3043 00 [167] - Usterka mechaniczna Samochód kręci nie odpala. |
|||
Reklama
|
|||
|
26-07-2023, 13:13
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Pompa paliwa
Opiszę Wam co było bo może się komuś przyda.
Jak pisałem wcześniej po zamontowaniu używki samochód pochodził 1 dzień i wszystko wróciło. Okazało się, że uszkodzony był moduł sterujący pompą i używka się spaliła. Po wymianie modułu i pompy samochód działa. Zrobiłem nim już trasę na Chorwację i z powrotem i jest ok. |
|||
|
27-07-2023, 11:36
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Pompa paliwa
Fajno. To się chwali
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dodatkowa pompa wody blad i check engine | b-i-g | 2 | 1,520 |
26-02-2023 21:39 Ostatni post: wesol |
|
Tłumik 7N na przewodzie paliwa | Maciej_F | 1 | 745 |
01-03-2021 19:37 Ostatni post: wesol |
|
Pompa paliwa w baku | adri1 | 11 | 2,840 |
18-07-2020 20:12 Ostatni post: adri1 |
|
Niskie ciśnienie paliwa, kontrolka świec żarowych | krychawolina | 1 | 1,254 |
02-05-2020 19:55 Ostatni post: Romek76 |
|
Filtr paliwa - wymiana przy pierwszym przeglądzie? | mwlodarc | 22 | 8,196 |
12-05-2019 19:13 Ostatni post: Marco_Polo |
|
Wlany AdBlue do zbiornika paliwa | AleksandrA | 28 | 23,181 |
01-12-2016 15:20 Ostatni post: wesol |