Ocena wątku:
Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
09-12-2020, 10:59
Post: #31
RE: Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
To po co by była. Podaje cały czas. Tu po przekręceniu po tych kilku sekundach przestaje bo przecież nie może walić jak nie ma dalej przejścia. Tandem w wersji wykonania przez lukasa jest pompa łopatkowa. Jako Bosch to takie kółko zębate jest ale to prawie to samo. Ale jak mówiłem możesz wywalić całkiem pompę w baku i jeśli masz pompę tandem sprawną to pięknie i odpala i chodzi cały czas silnik.
Reklama

18-12-2020, 10:08
Post: #32
RE: Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
Witam,
Po ponad tygodniu przerwy.
Sytuacja z autem jest na razie OK. Jak zaczął odpalać, tak pali do dziś. Jakaś dziwna przypadłość...
Wymieniłem 11 grudnia, dwa wężyki paliwa na przeźroczyste między filtrem i pompą tandemową. Po obserwacjach widać po dłuższym postoju, że powietrze zbiera się w przewodzie powrotnym. Pęcheżyk powietrza jest wielkości ok 1cm, jednak swoją objętością to trudno powiedzieć czy wypełnia cały przekrój przewodu. Auto, jeśli stoi 1 dobę lub dwie to wielkość tego pęcherzyka nie wydaje się być większa po 2 dobach. Mam nadzieję, że widać to na zdjęciu.
Temat.... chwilowo wstrzymany.


Załączone pliki Miniatury
   
18-12-2020, 12:55
Post: #33
RE: Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
Tyle to jeszcze żadne zapowietrzanie. Jak będzie powietrza w wężu na 20-30 cm. Dlatego pisałem żeby filterek zapodac bo z węża to zaraz ucieka.
28-12-2020, 10:28
Post: #34
RE: Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
(09-12-2020 10:59)wesol napisał(a):  To po co by była. Podaje cały czas. Tu po przekręceniu po tych kilku sekundach przestaje bo przecież nie może walić jak nie ma dalej przejścia. Tandem w wersji wykonania przez lukasa jest pompa łopatkowa. Jako Bosch to takie kółko zębate jest ale to prawie to samo. Ale jak mówiłem możesz wywalić całkiem pompę w baku i jeśli masz pompę tandem sprawną to pięknie i odpala i chodzi cały czas silnik.

Sorry wesol musiałem zareagować bo coś tu ściemniasz. Wklejka z innego tematu
(06-10-2020 10:49)wesol napisał(a):  Pompa powinna być słyszalna po zapłonie przez jakieś 4 sekundy. Jak paliwa jest tak z pół baku a pompa nie działa ta w baku to na zakrętach auto właśnie gaśnie. Przy 1/3 czy 1/4 paliwa w baku auta już nie odpalisz.
28-12-2020, 10:52
Post: #35
RE: Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
Wszystko jest jasne. Nie mając wcale pompy w baku nie będzie tamować zaciągnięcie paliwa. Natomiast pompa niesprawna, odłączona wtyczka przy baku spowoduje że przy paliwie poniżej połowy baku a nawet nieco jeszcze mniej auto ma tendencję do gaśnięcia i przy 1/4 baku można dobrze Kornowac a nie odpali.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 7 145 19-03-2024 09:21
Ostatni post: wesol
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 116 20-01-2024 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  Remont silnika refiko 1 131 02-12-2023 21:55
Ostatni post: wesol
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 848 06-06-2023 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 1,852 13-05-2023 17:24
Ostatni post: buba
  ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika Marcin...11 8 1,078 15-03-2023 16:00
Ostatni post: Marcin...11
  Jaki olej do silnika 2,0 103 kW? necik 1 469 15-11-2022 16:21
Ostatni post: Niemago
  Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją Kokuselo 4 1,112 05-04-2022 10:15
Ostatni post: Stefano
  Silnik 2,0 tdi BRT akcja serwisowa 13D8 peters77 8 2,946 01-07-2021 18:03
Ostatni post: peters77
Sad 1.9 TDI nierówna praca silnika/drgania na wolnych obrotach sand21 136 46,432 13-06-2021 14:40
Ostatni post: agaikarol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name