Ocena wątku:
Przejście z OPS na PLA 2.0
18-05-2020, 20:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2020 20:08 przez turek.)
Post: #11
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
(18-05-2020 15:52)Maciej_F napisał(a):  No to trzeba iść w ten ''deseń'' . Tylko po dwa sygnały dociągnać do sterownika . Zasilanie i minus wziałeś z ostanich od OPS-u - logiczne .
W takim wypadku brać jakieś używki z wtyczkami ?

Czy wtyczki /gniazda od czujniów PLA ( te dokładane Touranowe ) są inne od istniejaczyh z OPS-u ?

Pamiętaj że koszyczki pod PLA z sharana do Alhambry(i na odwrótBig Grin) nie pasują (na pewno te skrajne boczne) wtyczki do tych skrajnych różnią się od tych wewnętrznych

Jakieś czujniki,ramki,wtyczki mam, ( jak byś coś potrzebował to pisz a ja poszukam co tam mam)
Reklama

18-05-2020, 21:31
Post: #12
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
Etka pokazuje że koszyki na tył są takie same, inne są koszyki na przód
7N5919493B, 7N5919494B
18-05-2020, 22:42
Post: #13
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
(18-05-2020 21:31)michal_turek napisał(a):  Etka pokazuje że koszyki na tył są takie same, inne są koszyki na przód
7N5919493B, 7N5919494B

Zgadza się, tak jak i zderzaki
18-05-2020, 23:06
Post: #14
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
I tutaj zgłupłem Confused. Etka rzecze , że na tyle są wszystkie czujniki (6 szt) są takie same . A tylko z przodu są dwa skrajne dokładnie do PLA -touranowe 1T0 .
Natomiast w/g schematu elektrycznego z ELSY . To w systemie PLA zbudowanym na sterowniki 3AA z tyłu są też dwa skrajne inne Huh chyba ?
No właśnie PLA 2.0 w alhambrze są 8+4 czujniki czy 10 +2 . . .
29-05-2020, 11:39
Post: #15
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
Montaż PLA zakończony Smile
Konieczna była wymiana czujników ABS tylnych kół, u mnie były czarne WHT003858, WHT003859 i trzeba było wymienić na szare WHT003858A i WHT003859A. Kodowanie pompy ABS +256 do obecnego kodowania.
Sterownik PLA 1K8919475D.
Przy okazji skalibrowana została kamera 3Q0

   

   

   

   

   
29-05-2020, 13:50
Post: #16
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
No brawo ty Angel
Czyli sie da . To może nabiorę większych chęci . Confused
To jak to jest z tymi czujnikami 10+2 czy 8+4 . Te czujniki 1T0 - to ile ich zastosowałeś ?

No masz Angry skalibrowałeś kamerke . Jakiego programu użyłeś ODIS-a VAS-a Teoretycznie VCDS też ma proces kalibracji . Czy po kalibracji lepiej ci działa Lane Assist ?

Ja mam tylko kamerkę 3AA i jakoś to działa kulawo . Lane słabo trzyma się drogi . Kamerka nie zawsze widzi znaki z drogi tylko z nawigacji . Zgubiła znaki zakazu wyprzedania , znaki odwołania . A to miałem Undecided
29-05-2020, 14:01
Post: #17
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
Czujniki 8+4, 1T0919297A x2 na przód i 4H0973703Ax2 na tył (nie wiem czy takie same będą w Alhambra).
Do kalibracji kamery ODIS, lane działa ładnie znaki też Smile
29-05-2020, 14:41 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2020 14:49 przez Maciej_F.)
Post: #18
RE: Przejście z OPS na PLA 2.0
(29-05-2020 14:01)michal_turek napisał(a):  Czujniki 8+4, 1T0919297A x2 na przód i 4H0973703Ax2 na tył (nie wiem czy takie same będą w Alhambra).

Żebyśmy się zrozumieli na 12 czujników : 2 zastosowałeś 1T0 - tam jest brązowa wtyczka . a reszta 10 takie same - u ciebie 4H0 .
Czyli mi chodzi o to że na tyle wszystkie 6 zatosowane teraz są takie same - czy skrajne są innego typu ?


P.S.:blush:Ojoj . Jakegoś ODIS-a z głowicą VAS od chińczyka nawet zaistalowałem , ale ani razu tego nie użytkowałem . Oj zalega w szafie - trzeba będzie odkurzyć




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name