Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
|
01-01-2020, 18:11
Post: #1
|
|||
|
|||
Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Na początku witam Wszystkich
Obecnie poruszam się paskiem B3 1.8 lpg, ale przyszedł czas na zmianę furmanki i padło na Sharana 2.0 8v. (potrzeba większej kubatury....) Tak wiem. Za słaby do tej budy, bierz 1.8t . Przekonuje mnie jednak prostota tej konstrukcji, a co za tym idzie tania eksploatacja. A na tej ostatniej zależy mi najbardziej. Nie bez znaczenia jest tez max.moment przy 2400 obr. W teorii fajna elastyczność. Nie wiem. Nie jeździłem jeszcze Często przemieszczam się autostradami (stad temat wątku). Pytanie, czy 6 bieg w Sharanie robi robotę czy jest to tzw. półbieg ? Jakie są obr. przy prędkościach 150 km/h ? Z góry dzięki za odp. i sugestie. Pozdrawiam. |
|||
Reklama
|
|||
|
01-01-2020, 21:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2020 21:23 przez rodzynek.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Nie jeździłem Sharanem 2,0, ale miałem Galaxy 2,0. I to naprawdę nie jedzie. Na autostradzie jeszcze jako tako, ale elastyczności i przyspieszenia to nie ma. Potem zmieniłem na 2,3 i 30 KM więcej robi robotę - w końcu zaczęło jeździć jak normalne auto. A paliło tyle samo. Mój obecny 1,8t pali tyle samo co tamte oba Galaxy, ale jest zauważalnie szybsze. Bierz albo Forda 2,3, albo 1,8t.
|
|||
01-01-2020, 22:15
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Hmmm. Powiadasz, że nie jeździ. Ok, wierze na słowo.
0 motorze 1.8t duzo dobrego można usłyszeć. O ile prawidłowo serwisowany Więc trzeba przekalkulować 1.8t. napinacze, turbiny itp Dzięki. |
|||
01-01-2020, 22:41
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
1,8t to pancerny silnik. Rozrząd jest prosty, napinacz i łańcuch rzadko siadają, turbina tym bardziej. Pilnować oleju, dbać o podciśnienie i motor się odwdzięczy.
|
|||
|
01-01-2020, 23:14
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Ok. Rozumiem
Rozejrzymy się za 1.8t |
|||
02-01-2020, 11:30
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
A dlaczego diesel nie teges? Jeżeli moment obrotowy jest istotny, to...
|
|||
02-01-2020, 11:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2020 11:43 przez wesol.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
W sga bto poprostu bym szukał egzemplarza zadbanego w dobrej kondycji. To czy to TDI czy 1.8 t to stawiam na równym poziomie. Kiedyś pamiętam pisałem z jakimś kolega z forum bo szukał sga1.8 t to problem tylko taki był że tdikow było w naszej okolicy chyba 30 szt a 1.8 t tylko jeden i zaorany. Oj żeby był 1.8 t w touranach to by robił furorę.
|
|||
02-01-2020, 16:03
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Witam.
Moje ucho nie toleruje diesla wiec odpada. Bez urazy dla fanów zapłonu samoczynnego, bo to tez dobre jednostki Z tego co wyczytałem to 1.8t. jest fajna alternatywa dla diesla. Trochę martwi mnie rozrząd " obustronny" i napinacz łańcucha. Ale kolega rodzynek pisze, że często nie padają Może uda się znaleźć coś na chodzie Jak już przyjdzie do wymiany napinacza to czy są sensowne zamienniki i ile wytrzymują ? |
|||
02-01-2020, 23:15
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
Jeżeli się nie mylę to ten napinacz łańcucha wymienisz bez problemu sam z odrobiną zdolności manualnych. Wystarczy zdjąć pokrywę i jest on na wierzchu. Jego chyba możesz się najmniej obawiać. Zużycie słychać z daleka, takie cykanie jak by coś metalicznego napieprzało. A sam łańcuch zdaje się że też dasz radę bo on spina tylko wałki rozrządu ze sobą a napęd z wału jest przekazywany z paska.
|
|||
02-01-2020, 23:23
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Sharan 2.0 8v 115KM. Prędkości autostradowe
schak. Oglądając YT chyba się z Tobą zgodzę
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|