Ocena wątku:
Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
17-10-2019, 17:42
Post: #1
Thumbs Down Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Witam mam pytanko posiadam Sharanika 1.9 auy i mam możliwość zakupić części z 1.9 asz, co mozna przełożyć by zwiększyć moc i czy sie to opłaca ?
Reklama

17-10-2019, 20:32
Post: #2
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Nie opłaca się. Nie w ten sposób się podnosi moc.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-10-2019, 05:21
Post: #3
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Wsio zależy za jaki hajs
18-10-2019, 06:35
Post: #4
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Ale jaki sens wymieniać pompowtryski jak musisz też albo wymienić ecm albo kumaty tuner musi zrobić mix w sofcie. Turbo jest tylko odrobinę wydajniejsze a nawet prawie takie samo. Gorsze pod kątem sterowania. Samym softem wyciśnie 140 koni. Zresztą jaka jest gwarancją na pompowtryski które mają 15-18 lat? Zdrowych pompek z używek już nie ma na rynku. Lepiej zapodac wydajniejsze turbo najlepiej coś z garretta i zrobić na tym że 170 koni. Pompowtryski z auy powinny podlać do około 180 koni. A tak ruszasz oringi w głowicy, nie wiesz co kupujesz w pompkach i w turbo. Robota plus elektronika bo albo immo będzie problemem albo wizyta u tunera.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-10-2019, 08:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2019 08:13 przez wesz82.)
Post: #5
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Nie wiem jakim cudem nie wkleilo calego posta..


Dla kolegi chodzi o to ze np za suszarkę dasz x kasy za pompki też x kasy do tego montaż który też będzie kosztował 2 raz tyle samo plus program a wypluje ok 165km.zas z aey zrobisz ok 150 samym programem.

Musisz sobie policzyć czy chcesz za taka mała różnicę wydać tyle hajsu.
Co do części to turbo,pompki i kolektor ssący


Co do pompek to tak samo te z aey mają lata za sobą i regulacja poszła w kosmos więc nie ma sensu nawet turba zmieniać pod nie bo to szkoda kasy.
18-10-2019, 10:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2019 10:25 przez wesol.)
Post: #6
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Jeśli celuje do mocy około 170-180 koni to nie widzę sensu zmieniać pompki. Druga sprawa że można same turbo zapadać tyle że tu akurat turbo od ASZ z Sharana to kiblowate jest. Dużo lepsze jest turbo od ASZ ale z golfa 4 leona itp. tam jest garretta a nie dupny KKK.
Same turbo od golfa ASZ i masz 170 koni. Żadnych kolektorów nic nie trzeba. Ewentualnie bymmjeszcze upolował turbo od arl 150 km w jakiejś dobrej monecie nieregenerowane to bym zobaczył ile się wyciśnie z tych ori pompek auy. Może by przekroczył 180 koni.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-10-2019, 10:29
Post: #7
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Ale po podniesieniu mocy musi już szykować kasę na dwumasę i półośki, bo zaraz polecą.



Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
18-10-2019, 10:37
Post: #8
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Tak. Zakładałem że dwumas i cała reszta okej. Półosie jeszcze jak cię mogę przy tej mocy. One sypały się zawszę niezależnie od mocy tylko szybciej lub wolniej.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-10-2019, 13:43
Post: #9
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Auto warte 8k, za wszystkie mody też nieźle zapłaci może nie drugie tyle, ale dosyć dużo i potem co - za dwa lata bedziesz chciał sprzedać takie auto to nikt ci za to nie zwróci a auta jeszcze trochę potanieją w dół.....
Według mnie szkoda ładować kasę w SGA, lepiej kupić coś młodszego jakiegoś S-Maxa czy Galaxy i samym softem zrobić pare koni wiecej i niutonometra.
18-10-2019, 15:58
Post: #10
RE: Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km)
Tak to prawda. Tylko widzisz czy auto warte 5 tys czy 15 tyś to może być tak że dwumas za 2 tys może być do wymiany. Znajomy ostatnio sprzedawał audi Q7 z 2009 roku. Zadbany poroniony niebity 3.0 TDI chyba najlepszy motor i co za ile poszedł? 37 tys zł. Fajne auto a psie pieniądze. Weź w nim wymień hamulce i kup opony. Tu też mamy w sga podobnie. Najlepiej kosztowo to wychodzi wymiana samej turbiny i soft. Zrobić te 170 koni i na tym zakończyć. Można się zmieścić w tysiaku. Turbo zab400 zł i soft jak ogarnięty jakiś domorosły tuner to zrobi za 400 zł i masz co chciałeś.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation Chiptuning 1.9 TDI 115KM - gdzie wykonać? cyba 28 8,871 25-12-2023 03:15
Ostatni post: abramczyk_00
  Chiptuning 1.9 TDI 115KM -Kraków. miniu2000 0 1,252 05-11-2018 19:40
Ostatni post: miniu2000
Star VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip piotto0 17 36,578 05-04-2017 10:51
Ostatni post: wesol
  Zmiana mocy ze 130KM na 150KM MaDin 1 3,107 02-04-2016 21:19
Ostatni post: grzeczny_52

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name