Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Sprzedawca Moto-Equip na Alle...
|
13-06-2019, 11:57
Post: #1
|
|||
|
|||
Sprzedawca Moto-Equip na Alle...
Przestrzegam przed sprzedawcą "Moto-Equip" z Alle...
Kopiuję tutaj dwa opisy moich dwóch zakupów: [1] Paczka szła 11 dni. Część przyszła uszkodzona, w czym bardzo pomógł brak sztywnego opakowania. Po reklamacji, na następną przesyłkę czekałem 10 dni, w czym bardzo pomogła wysyłka na niewłaściwy adres. Kontakt ze sprzedawcą tylko przez maila, w tempie 1 wiadomość na dobę. Druga paczka też była zapakowana niewłaściwie, ale szczęście sprzyjało: przypadkiem nie połamało się. [2] W tej samej godzinie, na tym samym Allegro zamówiłem dwa produkty u dwóch dostawców. Zamówienie: 5 czerwca dostawa od "innego dostawcy": 7 czerwca dostawa z M-E: 10 czerwca. Dodam, że same produkty były ok. Po moich negatywnych opiniach na Alle, przyszły od razu dwa maile z prośbą o zmianę ocen, które również wyraźnie ilustrują podejście do obsługi klienta:
|
|||
Reklama
|
|||
|
18-06-2019, 08:13
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Sprzedawca Moto-Equip na Alle...
he kupowałem u nich kilka drobiazgów ale osobiście - mieszkam rzut kamieniem od ich "siedziby"
Młyn (przemiał) to oni mają... dlatego kontakt tragiczny. Patrzę teraz z ciekawości - prawie 30 000 aukcji wystawionych nieźle Tak czy srak - jak coś to mogę osobiście pomóc z zakupem |
|||
|
18-06-2019, 09:08
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Sprzedawca Moto-Equip na Alle...
Dzięki za info. Może kiedyś poproszę o pomoc, gdy będę w potrzebie. Parę rzeczy mają wartych uwagi - np. kupiłem gałkę ze skórzanym mieszkiem - jedyny sprzedawca na Alle. Właśnie jest montowana, więc jeszcze nie wiem czy dobra, ale na oko wyglądało dobrze.
Co do obsługi klienta, to nie jest tylko sprawa przemiału dużego, bo jak ktoś nie ma kultury, to nie pomoże mu przemiał mniejszy czy większy. Przykro pisać, ale z tak złą obsługą, to naprawdę dawno się nie spotkałem ani w internetach, ani w realu. Dzięki jeszcze raz za ofertę pomocy. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|