Ocena wątku:
Egr
20-05-2019, 14:05
Post: #1
Egr
Witam szwagier ma sharana 2.0cr 2011r mamy zle wskazanie temp recylkulacji spalin program auto com parametr 138 wskazanie -270 stopni celcjusza gdzie taki czujnik sie znajduje w egr nie znam sie za bardzo na 2.0 cr sam mam 1.9 i takiego czujnika nie posiadam moze to zle opisany parametr pomoze ktos? Problem to mamy gluwnie z dpf wypala sie co 20km czujnik cisnienia zmieniony wezyk drozny offset czujnika cisnienia 0 problemem jest ze wartosc sadzy mierzona rosnie w oczach po wypaleniu spada do 5mph i po 20km 26mph i wypalanie znow. Czujnik nowy fabryczny. Poza tym auto nie slabnie dobrze pracuje. Prosze o jakies sugestie gdzie ten czujnik temp schemat moze jakis rysunkowy albo jakies podpowiedzi.
Reklama

21-05-2019, 03:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2019 03:37 przez junak1956.)
Post: #2
RE: Egr
witam ponownie moze z tej strony posiada ktoś schemat układu wydechowego sharan II ma on 2 czy jeden czyjnik temp spalin.????
https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/et...89/906150/
czy to możliwe żeby ten sharan miał 3 czujniki spalin???? proszę o jakaś podpowiedź co czynić z naszym problemem.
21-05-2019, 15:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2019 15:29 przez Maciej_F.)
Post: #3
RE: Egr
Jak zrobisz autocan jakimś normalnym programem ( VCDS ) to możemy pogadać o czujnikach .
A to co znalazłeś na PDF-ie , to tyle czujników może być . I jeszcze pare dalej Huh
21-05-2019, 22:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2019 22:41 przez junak1956.)
Post: #4
RE: Egr
Ustalulismy dzis ze czujnik nr 12 pokazyje stala wartosc 20stopni mierzac go miernikiem ma przerwe po wpieciu 10kohm na komputerze 260stopni pokazalo. Znalezlismy wszystkie te 3 czujniki ale to bajka program cdp w bloku 142 pokazuje wlasnie temp z czujnika 12 i jest podpisany jako czujnik 1 czujnik 2 pokazuje stale 0stopni czujnik 3 to ten z rysunku nr 7 i nr 4 w programie to ten 15 ostatni za dpf. nie wiemy dalej ktory to czujnik 2 stala wartosc 0stopni i blok 138 -270 stopni czujnik recylkulacji spalin nie wiem gdzie go szukac albo czego.
22-05-2019, 00:59
Post: #5
RE: Egr
Ja miałem to samo,że wypalał się co parę kilometrów ale u mnie był rozwalony pierwszy katalizator.Zobacz czy jak w niego pukniesz czy coś będzie słychać.jeśli tak to wytnij w nim okienko wyczyść to i zaspawaj.
22-05-2019, 09:03
Post: #6
RE: Egr
Byl rozawlony czytalem wczesniej twoj problem wycielismy srodek bo dzwonil niczego to nie zmienilo. Te czujniki mnie martwia chyba sami nie ogarniemy tego. Dzwonil szwagier do jakiegos magika jutro moze nam cos powidza umowil sie. Chyba ze ktos jeszcze cos na podpowie.
22-05-2019, 10:17
Post: #7
RE: Egr
A wypnij przewód ten co idzie od DPF do czujnika cisnieniwego G450 i go zagnij tak aby spaliny nie wylatywały i wtedy zobaczcie czy też często będzie się wypalał.
24-05-2019, 08:00
Post: #8
RE: Egr
Dzis zrobimy probe z wezykiem ile mozna tak jezdzic jakby ptzestal sie tak czesto wypalac? Sprobujemy jeszcze jakas piane zastosowac bo po wizycie wczorajszej u tunera gosc zadecydowal ze zatkany dpf bo cylke wypalania u poprzedniedo wlasciciela musialy nie byc doprowadzane do konca i go zatkalo. Jak wezyk nic nie zmieni pozniej paiana to juz nie wiem. Plan jest taki ze jezeli piana pomoze w sensie wydluza sie cykle to dpf wylatuje i do regeneracji.
25-05-2019, 19:22
Post: #9
RE: Egr
Witam ponownie po zastosowaniu piany nie mamy zadnego efektu ale natomiast po sciagnieciu weza jak kokega wyzej radzil sadza mierzona ktora nas przesladuje maleje czyli bingo. czy to swiadczy o zatkanym dpf i przyczyna czestego wypalania? Prosze o pomoc
26-05-2019, 07:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2019 08:00 przez wesol.)
Post: #10
RE: Egr
Wygląda na to że DPF nie jest wypalany. To że procedura się uruchamia to nie znaczy że się wypalił. Jeżeli np wcześniej turbo padło i zrzygało się w wydech to bardzo duża szansa że po założeniu drugiego turbo zakluci proces pracy DPF. Dalej tak jeżdżąc to już gwóźdź do trumny. Można by próbować go wymyć tylko nie piankami a poprostu demontaż z auta, wymycie, nawet wypalenie go gazem. Tylko i tak duża szansa że ten DPF to już szmelc.

Sprawdzałeś ta rurkę z nierdzewki co idzie od DPF do wężyka gumowego i do czujnika różnicy ciśnien?



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name