Ocena wątku:
Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
08-03-2019, 17:38
Post: #11
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
No właśnie chce je doprowadzić do takiego stanu jak były, 1 pin na zasilanie wszystkich elektrozaworów i 2 na EV6 ale jest jedno "ale", po przelutowaniu tranzystora i sterowników solenoidów muszę te kable teraz zamienić tak jak być powinny. Nie mam lutownicy hotair w domu a w pracy niestety nie mam kanału żeby przelutować kable z powrotem. Dlatego pytam czy objade na tym by je zmienić w domu czy nie... Po zmianie przejechałem się kilka km i żadnej różnicy nie ma niestety.

Tolus24 roumiem to wszystko co napisałeś i mam tego świadomość ale niestety mam takie warunki a nie inne...
Zwarcia są usunięte, kable są w porządku, solenoidy również. Jedyne co mi przychodzi do głowy to uszkodzona wtyka

[Obrazek: 1b05940eabf75572.jpg]

A innej póki co niemam i może nie chce bo ta przynajmniej zwarć nie robi choć może styk być kiepski wewnątrz..
Reklama

08-03-2019, 18:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2019 18:31 przez tolus24.)
Post: #12
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
Witam.

Jeżeli masz podejrzenia co do wtyczki, to się jej pozbądź po prostu, obydwu (żeńskiej i męskiej) i połącz wszystko na wsuwki izolowane i po kłopocie, bądź kup jakikolwiek komplet żeńsko-męski, może być nawet większy i przełóż przewody, wtyczka jest wtyczka, nie musi być oryginał, a przynajmniej wyeliminujesz tanim kosztem ten element, po połączeniu wszystko zaizolujesz (możesz schować w małą puszkę instalacyjną, itp. możliwości jest mnóstwo), więc wtyczka nie musi być hermetyczna.

Pozdrawiam
11-03-2019, 16:52
Post: #13
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
Jest to jakiś pomysł na przyszłość, dzięki

Przynajmniej na czas wymiany sterownika na sprawny lub naprawy w sterowniku uszkodzonych tranzystorów i kontrolerów mogą być na wsuwkach by je po naprawie zamienić lub wrócić do tego co było :-)

Mimo wszystko dalej poszukuję sprawnej wtyczki do ASB a nie czegoś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=C3Rml1xJ...e=youtu.be
13-03-2019, 10:35
Post: #14
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
Sterownik jest OK. Powymieniałem parę części ze sterownika, są rezystory 0 Ohm i okazało się, że są upalone. Po wymianie Zaczął łapać Lockup clutch. Po wymianie tranzystora lub zmianie kabli na by-pass lepiej przełącza biegi i nie wrzuca ich losowo przy przyspieszaniu

Generalnie wygląda na to że wszystko działa w miarę poprawnie.
Przełącza biegi bardzo delikatnie, jak nigdy wcześniej..
Bieg 2 i 3 czasami wchodzą dość późno lub wcale i być może to wina dalej tego sterowania elektrozaworami ale jeszcze dzisiaj je podmienię i zobaczę czy nie ma jakichś innych rezystorów upalonych...
23-04-2019, 14:10
Post: #15
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
Po kilku tys km przejechanych znalazłem coś ciekawego i może ktoś z was mi będzie w stanie pomóc z pewnym problemem..

Mam teraz tak, że podczas przyspieszania samochód wrzuca biegi 1H, 2H, 3H 3M, 4M

GFdy ruszam badziej agresywnieto 2H trzyma aż do ok 70-80km/h po czym wrzuca 2M i ciągnie do 100km/h i następnie 3 i 4. Bieg 2M zazwyczaj trzyma przy hamowaniu silnikiem zbyt długo a wrzucenie go trwa całe wieki. czy to może być wina elektrozaworu czy złego zaadoptowania sterownika? Adaptacji nowego sterownika nie wykonywałem, jedynie w ustawieniach VCDS i wciśnięciem pedału gazu do max po przekręceniu kluczyka.

Z góry dzieki i pozdr!




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  szarik 1.8t lpg AWC nie odpala/brak prądu/zagadki dsierpina 1 281 12-07-2023 19:30
Ostatni post: jasiug23
  Nierówna praca silnika na autostradzie i mleko na bagnecie macino1987 3 1,486 05-09-2021 19:45
Ostatni post: macino1987
  Specyficzna praca VR6 Marcel B. 2 927 30-06-2021 16:58
Ostatni post: Marcel B.
  ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska werkzeugwagen 10 10,496 02-03-2021 12:10
Ostatni post: piotrek1111
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 626 30-12-2020 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  VR6 AYL brak mocy, większe spalanie - odma? Patrol 0 982 26-06-2020 14:43
Ostatni post: Patrol
  Problem z wycieraczkami Meg Megan 1 944 29-05-2020 12:19
Ostatni post: kalamb
  Brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej Domin1981 12 5,264 18-10-2019 23:15
Ostatni post: kalamb
  2.8l V6/VR6 brak mocy anioł 33 16,546 31-10-2018 09:30
Ostatni post: Suuchy94
  1.8T AWC/AJH brak mocy/szarpie sharanwawa 57 18,962 22-06-2018 22:47
Ostatni post: rodzynek

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name