Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Błędy, komunikaty, ESP po naprawie i wymianie AKU w nieautoryzowanym warsztacie
|
23-05-2022, 23:40
Post: #1
|
|||
|
|||
Błędy, komunikaty, ESP po naprawie i wymianie AKU w nieautoryzowanym warsztacie
Witam. Seat Alhambra 1.4 TSI rocznik 2014 system start stop. W styczniu miałem kolizję. Maska, zderzak, chłodnica, dwie poduszki, napinacze pasów i tysiąc innych dupereli. Sprawa przez formalności policję i ubezpieczyciela ciągnęła się długo. Auto stało 4 miesiące. Padł akumulator.
Warsztat usunął szkodę, ale po tym wszystkim mechaniki stwierdził, że jeszcze wyskakuje ESP i nie może sobie poradzić z tym. Powiedział, żebym trochę pojeździł i może zniknie. Niestety nie naprawiło się samo od 4 dni. Dodatkowo zauważyłem, że nie działa tempomat, komunikaty z komputera pokładowego koło licznika nie są wyświetlane, radio jest bez języka polskiego, a po włączeniu zapłonu objawia się komunikat "Uszkodzony przycisk systemów wspomagających kierowcę". Czy to może mieć związek z wymianą akumulatora? Może błędnie dobrany? Jutro jadę do warsztatu jeszcze raz, żeby usunęli te usterki, ale może ktoś ma jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyn? Mechanik zastanawiał się, czy może problem nie są nieoryginalne ledowe żarówki, ale na poprzednim akumulatorze nie było błędów. |
|||
Reklama
|
|||
|
24-05-2022, 06:25
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Błędy, komunikaty, ESP po naprawie i wymianie AKU w nieautoryzowanym warsztacie
Nie. Nie ma nic do tego aku. Można nawet wstawić aku nowy tylko ze system sue jakiś czas przyucz do niego bo go bada. Ale nie ma to nic wspólnego z tym co podajesz. System SS tylko początkowo mógłby szwankować, nieco dłużej mu zejdzie po odpaleniu by zadziałał. Musisz mieć problem gdzie indziej. Trzeba robić pełna diagnostykę, autoscan i wtedy eliminować przyczyny.
|
|||
24-05-2022, 07:09
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Błędy, komunikaty, ESP po naprawie i wymianie AKU w nieautoryzowanym warsztacie
Dobrze by było wiedzieć jakie aktualnie masz błędy. Czy tylko ESP się świeci czy jeszcze do tego coś innego. Może brakuje po prost adaptacji koła kierownicy co też będzie skutkować brakiem tempomatu itp. Potrzebny dokładne błądy z ESP i inne z vcds-a. Nowa baterię też trzeba zakodować odpowiednio tz. pojemność, typ oraz nawt producent jeśli chcemy to mieć zrobione prawidłowo.
|
|||
24-05-2022, 08:41
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Błędy, komunikaty, ESP po naprawie i wymianie AKU w nieautoryzowanym warsztacie
Nie ESP tylko EPC. Wielbłąd. Sorki. Jakie błędy to się dowiem i napiszę, bo już nie pamiętam.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Brak świateł pozycyjnych po wymianie oryginalnych lamp na bixenon | NATALI | 0 | 377 |
20-04-2022 13:34 Ostatni post: NATALI |